اطلاعات بیشتری درباره اسب ها در Battlefield 1 منتشر شد!

اطلاعات بیشتری درباره اسب ها در Battlefield 1 منتشر شد!

بازی Battlefield 1 قرار است در زمان جنگ جهانی اول اتفاق افتد. بخش چند نفره BF همیشه شاهکار بوده و دارای وسائل نقلیه مختلف. یکی از این وسائل نقلیه در جنگ جهانی اول، حیوان اسب است. زمانی که اعلام شد اسب جزوی از خانواده BF شده، سوالاتی برای کاربران مطرح شد. سوالاتی درباره اینکه این حیوان دقیقا چه نقشی در بازی خواهد داشت؟!

استودیوی Dice در پست جدیدش اعلام کرده که اسب ها چه نقشی در بخش چند نفره ایفا خواهند کرد و چگونه می توان از اسب ها در طی فواصل دور و نزدیک استفاده کرد. شما می توانید از خود اسب به عنوان یک سلاح استفاده کنید و دشمنان را زیر بگیرید. زمانی که روی اسب سوار هستید، می توانید از سلاح های متوسط استفاده کنید. همچنین از نارنجک هم می توانید علیه پیاده نظام و سواره نظام دشمن استفاده کنید. همچنین شما می توانید به تیم خود هم کمک کنید. پشت اسب کیسه هایی وجود دارد که در آن مهمات و وسائل کمک های اولیه قرار دارند و شما می توانید آنها را میان راه برای دوستانتان رها کنید.

BF1 Horses

زمانی که در بازی کشته می شوید، مثل دیگر سری های بازی به نقشه جنگ باز خواهید گشت تا محل صف آرایی خود را دوباره تعیین کنید. می توانید اسبی بی صاحب را پیدا کرده و روی آن بنشینید. چالشی که دایس با آن رو به رو بود، این بود که اسب ها را مانند یک حیوان واقعی طراحی کند و نه فقط یک وسیله نقلیه موتوری! بنابراین آنها مانند یک حیوان برخورد می کنند. پس انتظار نداشته باشید که در آب شنا کنند. آنها محیط خود را کاملا تشخیص می دهند و مانند یک حیوان با آن برخورد می کنند.

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar