استودیوی Infinity Ward قصد دارد تا سری Infinite Warfare را ادامه دهد!

استودیوی Infinity Ward قصد دارد تا سری Infinite Warfare را ادامه دهد!

چه دوست داشته باشید چه دوست نداشته باشید، سری محبوب Call Of Duty سال هاست به آینده رفته. جنگ ها در میدان های جنگ جهانی، جای خود را به فضاپیما داده اند. بسیاری از طرفداران این فرنچایز از این سری ناامید شده و به بازی Battelfield پیوسته اند. بسیاری دیگر که هنوز هم به فرنچایز Call Of Duty وفادار مانده اند، منتظرند تا این بازی از زمان آینده به زمان گذشته و حال بازگردد. اما این خیالی نیست که استودیوی Infinity Ward در سر داشته باشد. این استودیو اعلام کرده که با اتمام دو سری Modern Warfare و Black Ops، قصد دارد سری جدیدی را آغاز کند.

تیلور کوروساکی که از استودیوی ناتی داگ به Infinity Ward پیوسته، سابقه همکاری در ساخت بازی Last Of Us را دارد. وی که کارگردان بخش روایت داستانی Call Of Duty: Infinite Warfare است، در مصاحبه ای با وبسایت Polygon داشت، اعلام کرد که هیچ سرمایه گذاری ای بر روی آخرین سری COD نداشته و قصد دارد این سری را به مرحله جدیدی برساند.

قصدی که ما داریم این است که سری جدیدی خلق کنیم. چیزی که ما در حال ساخت آن هستیم، قطعا از بازی های دیگرمان هم حمایت خواهد کرد. ما در حال ساخت یک دنیای غنی هستیم که هنوز کار دارد و تا حصول خروجی، زمان زیادی باقی مانده است.

 

وی درباره این که سری Infinite Warfare یک سری جدید خواهد بود گفت:

من مطمئن هستم که تیم ما دقیقا با همان چالش هایی رو به رو است که زمانی تیم Infinity Ward با آن رو به رو بود. زمانی که تصمیم گرفتند از جنگ های گذشته به جنگ های امروزی بیایند. اسلحه های جدید، هوش مصنوعی، شخصیت های جدید و … همه جزوی از این چالش جدید بودند. این کار برای ما به همان اندازه تغییر بزرگی است.

 

Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar