فروش چهار برابری پلی استیشن ۴ نسبت به ایکس باکس وان در آلمان!

فروش چهار برابری پلی استیشن ۴ نسبت به ایکس باکس وان در آلمان!

همان طور که مطلع هستید، در شهر Cologne آلمان نمایشگاه سالانه گیمزکام برپاست و در حالی که این نمایشگاه روزهای پایانی خود را سپری می کند، اطلاعات بیشتری در مورد فروش کنسول های نسل هشتمی منتشر شد. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید!

طبق آمار منتشر شده در آلمان، کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن ۴، پرفروش ترین کنسول این کشور بوده. اگر اعداد دقیق تری می خواهید، کنسول بسیار محبوب پلی استیشن ۴، تعداد ۳،۲ میلیون دستگاه بوده. در طرف مقابل، کنسول شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان، تعداد ۷۱۰ هزار واحد فروش داشته. جالب است بدانید که کنسول Wii U فروشی بالغ بر ۷۵۰ هزار عدد داشته.

در سال جاری هم این کنسول سونی است که با فروش ۴۶۰ هزار عددی خود پیشتاز است. کنسول های مایکروسافت و نینتندو هم به ترتیب ۱۰۵ هزار و ۶۰ هزار عدد فروش داشته اند. البته لازم است بگوییم با اینکه کنسول سونی فروشی بسیار زیاد در سراسر جهان داشته، اما برتری همیشه با کنسول پلی استیشن ۴ نبوده. مانند ماه جولای که در آن کنسول مایکروسافت فروش بیشتری داشت. البته می توان این برتری فروش را به کاهش قیمت ایکس باکس وان هم نسبت داد. کنسول جدید مایکروسافت، ایکس باکس وان اس هم چند هفته ای است که عرضه شده و احتمالا فروش بیشتری را نسبت به پلی استیشن ۴ (در ماه آگوست) تجربه خواهد کرد. البته در جنگ کنسول ها، فعلا این سونی است که گوی سبقت را از حریفش ربوده. اما مایکروسافت پروژه اسکورپیو را هم در پیش دارد که رقیب سرسختی برای سونی خواهد بود. اما شرکت سونی هم قرار است تا کنسول جدیدی را به نام Neo معرفی کند. پس بهتر است تا عرضه کنسول Neo صبر کنیم تا بهتر بتوانیم درباره این دو کنسول قضاوت کنیم.


نظر خود را بنویسید

avatar