PS4 Neo یا Project Scorpio? نظر EA را درباره این دو کنسول بخوانید!

PS4 Neo یا Project Scorpio? نظر EA را درباره این دو کنسول بخوانید!

دیگر همه می دانند که هر دو شرکت سونی و مایکروسافت قرار است دو کنسول جدید معرفی کنند. مایکروسافت یک کنسول جدید عرضه کرده که ایکس باکیس وان اس نام دارد و قرار است در تعطیلات ۲۰۱۷ یک هیولا به نام اسکورپیو عرضه کند. اما سونی هنوز کنسول جدیدش به نام نئو را معرفی نکرده و انتظار می رود این کار را در تاریخ ۷ سپتامبر انجام دهد. بسیاری از همین الان درباره این که کدام یک کنسول بهتری هستند در حال گمانه زنی هستند. شرکت EA هم که جزو بزرگترین ناشران بازی است در باره هر دو کنسول صحبت هایی کرده که با هم در ادامه خواهیم شنید.

معاون شرکت EA جناب آقای پاتریک سودرلوند، به عنوان معاون شرکت الکترونیم آرتز گفت:

در کل ایده عرضه این کنسول ها بسیار جذاب و هیجان انگیز است. من فعلا فقط می توانم درباره اطلاعات رسمی ای که درباره کنسول مایکروساف منتشر شده حرف بزنم. اکوسیستم آنها دست نخورده باقی مانده و این یک نکته مثبت است. ما هم قطعا از این ایده و کنسول مایکروسافت حمایت خواهیم کرد. این حمایت ۱۰۰% درباره کنسول سونی هم صادق است.

 

همان طور که می دانید، شرکت EA از موتور قدرتمند Frostbite برای اکثر بازی هایش استفاده می کند و آقای پاتریک هم به این مسئله اشاره می کند که این موتور هیچ مشکلی در هماهنگ شدن تکنیکی با دو کنسول اسکورپیو و نئو نخواهد داشت.

موتور فراستبایت قادر است از دایرکس های ۹ تا ۱۲ پشتیبانی کند. پس از لحاظ تکنیکی هیچ مشکلی در همخوان شدن با کنسول های جدید نخواهد داشت. ما به عنوان بازیساز، همیشه به دنبال چیزهای بیشتر برای اجرای بازی های خود هستیم. بنابراین درباره کنسول های جدید خیلی هیجان زده هستیم!

 

کنسول اسکورپیو قرار است تا در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه شود. تاریخ دقیق عرضه این غول مشخص نیست. کنسول نئو هم که هنوز معرفی نشده وضعیت مشابهی دارد. انتظار می رود تا در ۷ سپتامبر سونی از محصول جدیدش پرده برداری کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar