از ماه سپتامبر به بعد، حق اشتراک اکانت PS Plus افزایش خواهد یافت!

از ماه سپتامبر به بعد، حق اشتراک اکانت PS Plus افزایش خواهد یافت!

اگر صاحب پلی استیشن هستید، می دانید که برای آنلاین بازی کردن نیاز دارید تا یک اکانت پلی استیشن پلاس تهیه کنید. قیمت اکانت یک ساله ۵۰ دلار است که از بقیه اکانتها، مثل اکانت های ۱ ماهه و ۳ ماهه مقرون به صرفه تر است. اما سونی امروز اعلام کرده که از تاریخ ۲۲ سپتامبر یا ۱ مهر، حق اشتراک اکانت پلاس برای آمریکای شمالی افزایش خواهد یافت.

این خبر توسط خود سونی و در بلاگ پلی استیشن منتشر شد و به شرح زیر است:

از ۲۲ سپتامبر، قمیت‌های عضویت در پلی‌استیشن پلاس برای سرویس یک‌ساله به ۵۹٫۹۹ دلار آمریکا افزایش خواهد یافت و قیمت سرویس سه‌ماه به ۲۴٫۹۹ دلار آمریکا تغییر می‌یابد. قیمت سرویس ماهانه در کانادا، ۱۱٫۹۹ دلار کانادا و در ایالات متحده‌ی آمریکا، ۹٫۹۹ دلار آمریکا خواهد بود. اگر در حال حاضر عضو این سرویس هستید، قیمت‌های جدید در تمدید عضویت یا بعد از این تاریخ اثر خواهند گذاشت.

 

گفته می شود که علت این افزایش قیمت به خاطر وضع فعلی بازار است. اما امیدواریم سونی با این کار، لااقل تخفیفات بیشتر و بهتری را برای کاربران اکانت پلاس ارائه کند. به شما هم پیشنهاد می کنیم که اگر بازی آنلاین برای شما مهم است، تا قبل از این تاریخ اقدام به پلاس کردن اکانت خود باشید. نکته دیگر اینکه، اگر شما هم اکنون عضو اکانت پلاس هستید، این افزایش حق اشتراک تا زمانی که اشتراک شما به اتمام برسد اعمال نخواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar