The Wall Street Journal: سونی در ماه سپتامبر دو کنسول جدید معرفی خواهد کرد

The Wall Street Journal: سونی در ماه سپتامبر دو کنسول جدید معرفی خواهد کرد

امروز گزارشی توسظ نشریه معتبر The Wall Street Journal منتشر شد. طبق این گزارش، شرکت سونی قرار است دو کنسول جدید معرفی کند. یکی از آنها مدلی بهبود یافته از پلی استیشن ۴ است. ما این کنسول جدید را همان PS4 Slim می دانیم که عکس هایش دیروز منتشر شد. کنسول دوم که به نئو مشهور است، نسخه قوی تری از پلی استیشن ۴ است که از رزولوشن ۴K و HDR پشتیبانی خواهد کرد. طبق این گزارش سونی قرار است این دو کنسول را در ماه سپتامبر معرفی کند.

این نشریه منابعی دارد که ادعا می کنند این دو کنسول در تاریخ هفتم شهریور معرفی خواهند شد و هدف از عرضه آنها، حفظ تقاضا برای پلی استیشن ۴ است. پاسخ سخنگوی سونی به این اخبار را در ادامه می خوانیم:

شرکت سونی درباره این شایعات هیچ نظری نخواهد داد!

 

سونی ممکن است این گفته ها را تایید نکند. اما وجود نئو را در ماه ژوئن تایید کرد و گفت که نئو نسبت به پلی استیشن ۴ از سخت افزار قوی تری برخوردار خواهد بود و قیمت بالاتری هم خواهد داشت. همان طوری هم که اشاره کردیم، کنسول نئو از رزولوشن ۴K و HDR پشتیبانی خواهد کرد. دو کنفرانس در پیش داریم که ظاهرا قرار است در یکی از این دو کنفرانس این دو کنسول معرفی شود. کنفرانس اول همان پلی استیشن میتینگ است که در ۷ سپتامبر برگزار خواهد شد. پس از این کنفرانس هم Tokyo Game Show در تاریخ ۱۵ سپتامبر برگزار می شود. لازم است بدانید که تمام بازی های پلی استیشن ۴، قابلیت اجرا روی نئو و بلعکس را خواهند داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar