با آپدیت جدید اپلیکیشن پریسما بدون نیاز به اینترنت روی عکس هایتان فیلتر بگذارید

با آپدیت جدید اپلیکیشن پریسما بدون نیاز به اینترنت روی عکس هایتان فیلتر بگذارید

جدیدترین آپدیت اپلیکیشن ویرایش عکس محبوب پریسما منتشر شد. این اپلیکیشن توسط هوش مصنوعی عکس های شما را به اثر هنری نقاش های معروف تبدیل می کند و در نهایت یک تابلوی زیبا از عکستان تحویل شما می دهد. (برای مشاهده بررسی و دانلود این اپلیکیشن اینجا کلیک کنید.)

تاکنون برای استفاده از فیلتر های این اپلیکیشن نیاز به دسترسی اینترنت داشتید، اما در آپدیت جدید پریسما بدون اینترنت می توانید از تصاویرتان تابلو های زیبا بسازید. با این سیستم جدید پریسما پردازش عکس ها بسیار سریع تر شده، به طوری که اگر از مدل های جدید آیفون استفاده کنید، عکستان در ۵ ثانیه آماده می شود.

اپلیکیشن پریسما در آپدیت جدیدش ۱۶ فیلتر از ۳۲ فیلتر موجود را بصورت آفلاین در اختیار کاربران قرار داده است و احتمالا به زودی شاهد فیلتر های آفلاین بیشتری باشیم. همچنین با بهبود وضعیت سرور های پریسما به زودی قادر به گذاشتن فیلتر های زیبا بر روی فیلم ها خواهیم بود. هرچند که در حال حاضر اپلیکیشن هایی مانند Artisto امکان گذاشتن فیلتر های جالب بر روی ویدیو را می دهند، اما انتظار داریم تا توسعه دهندگان اپلیکیشن پریسما ویژگی های جدیدی برای ویدیو ها اضافه کنند.

این آپدیت فعلا فقط برای سیستم عامل iOS در دسترس می باشد، اما آپدیت این اپلیکیشن برای دستگاه های اندرویدی هم به زودی در یک هفته آینده عرضه خواهد شد.

سازنده اپلیکیشن پریسما اعلام کرده است که این اپلیکیشن از زمان انتشار تا کنون ۵۲ میلیون بار دانلود شده است.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar