همین حالا می توانید بازی Inside را برای PlayStation4 دانلود کنید

همین حالا می توانید بازی Inside را برای PlayStation4 دانلود کنید

بازی Inside که به نحوی دنباله بازی فوق العاده Limbo است، هم اکنون برای دانلود برای کنسول پلی استیشن ۴ در دسترس است. این بازی که همانند بازی Limbo ساخته استودیو Playdead است، با تحسین کاربران و منتقدین رو به رو شد و امتیازات بسیار بالایی از وبسایت های گیم دریافت کرد. این بازی در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در ماه ژوئن ۲۰۱۶ برای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. قیمت این بازی برای پلتفرم پلی استیشن ۴، ۲۰ دلار است.

inside

این بازی آنقدر زیباست که نمی توان با هیچ نقدی زیبایی این بازی را به شما منتقل کرد. پس بهترین کار این است که خودتان دست به کار شده و این بازی را همین الان تهیه کنید. چه برای PC، Xbox One، یا PS4. اگر هم مثل من نمی خواهید پولی برای این بازی خرج کنید (ارزشش را قطعا دارد که ۲۰ دلار برایش بدهید)، بهتر است نسخه PC این باز را دانلود کرده و از آن لذت ببرید. چرا که بالاخره کرک این بازی هم آمده و دیگر مشکلی در نصب آن نخواهید داشت.

شما می توانید از اینجا این بازی را دانلود کنید. برای نصب کرک هم کافی است محتویات پوشه کرک را در محل نصب کپی کنید تا بازی اجرا شود. من هم امروز این بازی را نصب کردم و از زیبایی چنین بازی ای لذت بردم. پس به شما هم پیشنهاد می کنم تا حتما همین الان این بازی بسیار زیبا را نصب کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar