انفجار گوشی گلکسی نوت ۷ در هنگام شارژ

انفجار گوشی گلکسی نوت ۷ در هنگام شارژ

مشاهده تصاویر متلاشی شده گلکسی نوت ۷ واقعا دلخراش است. حتی خط و خش افتادن روی پرچمداران جدید هم باعث آزرده شدن طرفداران تکنولوژی است.

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید توسط وبسایت Baidu منتشر شده است. این اتفاق برای یک کاربر در چین رخ داده است، دقیقا مشخص نشده که این اتفاق چگونه رخ داده، اما گفته شده که این حادثه زمانی که گوشی با استفاده از تبدیل microUSb به Type C به شارژ بوده اتفاق افتاده است.

امیدواریم که این اتفاق به همینجا ختم شود و مشکل سراسری نباشد چرا که کاربران زیادی به خطر می افتند. تا مشخص شدن علت و شاید توضیح سامسونگ، پیشنهاد می کنیم برای شارژ گوشی تان تنها از شارژر اصلی سامسونگ استفاده کنید و اجازه ندهید گوشی تان داغ شود.

بروز رسانی ۱۱ شهریور: یک گلکسی نوت ۷ دیگر منفجر شد؛ سامسونگ فروش نوت ۷ را متوقف کرد!

نوت 7

منبع: phonearena.com


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
آرمان Recent comment authors
آرمان
مهمان
آرمان

خواستم قبل از جر بحثی تاکید کنم دقیقا به عکسا دقت کنین اولا گوشی اصلا آرم سامسونگ رو نداره و نه در جلو و نه در عقب گوشی آرم سامسونگ دیده نمیشه دوما شارژ کاملا چینیه و به عکس کابلش دقت کنین همچین شارژی اصلا استاندارد نیست سوما هیچوقت گوشی با usbtype c رو با شارژ میکرو شارژ نمیکنن چون اختلاف ولتاژ شدید داره واصلا دلیلشم همینه که به همدیگه ممیخورن و این تبدیل صرفا برای اتصال گوشی به کامپیوتره و انتقال اطلاعات و برای شارژ کردن ساخته نشده لطفا این نظر و کاملا مطالعه کنین بعدا در مورد نوت… بیشتر