فضای مورد نیاز نسخه بتای Battlefield 1 برای کنسول Xbox One مشخص شد!

فضای مورد نیاز نسخه بتای Battlefield 1 برای کنسول Xbox One مشخص شد!

چند روز دیگر، نسخه بتای یکی از مورد انتظارترین بازی های سبک شوتر، برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار می گیرد. ظاهرا این بازی هم اکنون در ایکس باکس استور لیست شده که حجم بازی در آن نمایش داده شده. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

به گزارش Battlefield Bulletin، که یکی از سایت های طرفداران بازی Battlefield است، حجم این بازی که هم اکنون در لیست استور ایکس باکس قرار دارد، ۶ گیگابایت است. البته هنوز برای تجربه بتای این بازی باید صبر کنید. در زیر می توانید توئیت این وبسایت را درباره نسخه بتای این بازی مشاهده نمایید:

بتای بازی Battlefield 1 هم اکنون در ایکس باکس استور لیست شده. نمی توانید آن را دانلود کنید اما حجم آن ۶ گیگابایت است.

 

همین صفحه بتا هم، هنوز برای تمام ایکس باکس استورها قابل رویت نیست. وبسایت مشهور Gamespot هم بعد از جست و جو برای این بازی، به نتیجه ای نرسید. این بازی هنوز برای پلی استیشن استور و Origin هم قابل رویت نیست. تمام علاقه‌مندان به این بازی می‌ توانند بتای Battlefield 1 را در ۳۱ اوت یا ۱۰ شهریور تجربه کنند. اگر پیش از پایان ۲۱ اوت یا ۳۱ مرداد برای عضو شدن Battlefield ثبت نام کرده باشید، می‌توانید زودتر آن را تجربه کنید. بازی Battlefield 1 در روز جمعه ۳۰ مهر بر روی پلتفرم‌ های ایکس‌ باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر یا سه‌شنبه ۲۷ مهر تجربه کنند. اگر هم صاحب یک ایکس باکس وان هستید، می توانید این بازی را حتی زودتر هم تجربه کنید. لازم به ذکر است که این بازی شامل نقشه های بسیار بزرگ و پشتیبانی از آب و هوای پویا می باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar