فروش بهتر Xbox One در ماه جولای، مدیر بازاریابی مایکروسافت را به ماه های پیش رو خوشبین کرده!

فروش بهتر Xbox One در ماه جولای، مدیر بازاریابی مایکروسافت را به ماه های پیش رو خوشبین کرده!

در جنگ کنسول های نسل هشتمی، سونی تا به امروز برنده بازی بوده. اما کنسول رقیب، یعنی ایکس باکس وان، با فروش بهتر نسبت به پلی استیشن ۴ در ماه جولای، به یکه تازی سونی پایان داد. البته لازم است بگوییم که این آمار مربوط به فروش یک ماه در ایالات متحده آمریکا است. این برتری باعث خوش بینی مدیر بازاریابی مایکروسافت شده. طوری که آرون گرینبرگ، به ماه های آینده بسیار خوش بین است. چرا که فروش بسیار خوب ایکس باکس وان اس هم مزید بر علت شده! وی با مصاحبه ای که با وبسایت Windows Central داشت گفت:

پس از E3 امسال ما به دنبال نتیجه کارهایمان بودیم. در E3 دو کنسول معرفی کردیم، بازی های بسیار زیاد و جذابی را معرفی کردیم و از قابلیت های جدید Xbox Live گفتیم. به نظر من فروش بهتر ما، همان نتیجه ای بود که به دنبالش بودیم!

 

وی در ادامه اضافه کرد:

من به ماه اوت بسیار خوشبینم. چرا که واکنش های بسیار خوبی را شاهد بودیم. پس با توجه به این ها من فکر می کنم که ماه اوت کنسول های بسیاری را به فروش برسانیم!

 

اما گرینبرگ از پاسخ مستقیم به این سوال که آیا فکر می کند با فروش بیشتر نسبت به پلی استیشن ۴ در ماه اوت، می تواند پیروز شود، خودداری کرد و گفت مایکروسافت دوست دارد عملکرد خود را به صورت مستقل بررسی کند:

ما دوست داریم روی کارهایی که انجام می دهیم تمرکز کنیم و آنها را به صورت مستقل بررسی کنیم. می خواهیم هر چه سریع تر باندل های جدید را عرضه کنیم تا ببینیم اوضاع چگونه پیش می رود.

 

با این حال بسیار جالب است که کنسول ۳DS توانست هر دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان را از لحاظ فروش در ماه جولای شکست دهد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar