احتمالا اپل واچ ۲ را با انقلابی در باتری و پردازشگری قوی تر ببینیم!

احتمالا اپل واچ ۲ را با انقلابی در باتری و پردازشگری قوی تر ببینیم!

همگی شایعات زیادی پیرامون اپل واچ ۲ مبنی بر افزایش عمر باتری شنیده ایم. در هفته های گذشته نیز شایعات این گجت دوست داشتنی داغ تر شد و گفته شد در مدل ۴۲ میلیمتری اپل واچ جدید احتمالا با بهبود ۳۵ درصدی باتری روبرو خواهیم بود.

این شایعات بر اساس تصاویر منتشر شده در یک شبکه اجتماعی چینی به نام Weibo بوده است. هنوز مشخص نیست که این شایعات و تصاویر از کجا نشات میگیرد ومنبع اصلی آن کجاست، اما ویژگی های گفته شده خیلی دور از انتظار نیست.

s_0e73e08a0c754a30b708bb08af2fd9ba

در همین راستا در پاسخ به میزان بهبود باتری اپل واچ ۲ گفته شده که باتری اپل واچ جدید ۳۳۴ میلی آمپر ساعت خواهد بود که نسبت به اپل واچ کنونی با باتری ۲۴۶ میلی آمپری بی شک پیشرفت خوبی را خواهیم دید. اپل در مورد معرفی و عرضه اپل واچ جدید بطور رسمی چیزی نگفته است اما اگر به شایعات اعتماد کنیم باید قبل از پایان سال میلادی شاهد رونمایی از اپل واچ ۲ باشیم.

بسیاری از کاربران کنونی اپل واچ مثل خودم از عمر کم باتری اپل واچ گلگی دارند. به طوری که اگر متوسط از آن استفاده شود، لازم است هر شب شارژ شود و یا با استفاده حداقلی از این گجت یک روز درمیان اپل واچ نیاز به شارژ مجدد دارد.

البته قطعا افزایش اندازه باتری بهترین روش برای بهبود عمر باتری این گجت نیست، چرا که بسیاری از طرفداران اپل منتظر اپل واچی ظریف تر و نازک تر هستند. از طرفی اپل با آپدیت سیستم عامل اپل واچ در چند ماه گذشته توانست علاوه بر بهبود کوچکی در وضعیت باتری سرعت برنامه ها را در اپل واچ بهبود ببخشد. با این تفاسیر انتظار داریم با رونمایی از اپل واچ ۲ و هماهنگ کردن سخت افزار و نرم افزار این گجت شاهد بهبود هایی در اپل واچ جدید خواهیم بود.

شاید بهترین خبر برای طرفداران اپل واچ این باشد که اپل در رویداد ۲۶ شهریور همزمان با رونمایی از آیفون ۷ از اپل واچ ۲ رونمایی کند، اما تا کنون طبق اخبار درز کرده خبری از اپل واچ ۲ در کنفرانس پیش روی اپل نخواهد بود.

منبع: wccftech.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar