شرکت اپل دعوتنامه های کنفرانس هفتم سپتامبر را ارسال کرد!

شرکت اپل دعوتنامه های کنفرانس هفتم سپتامبر را ارسال کرد!

تاریخ برگزاری کنفرانس اپل دیگر شایعه نیست. اپل بالاخره دعوتنامه های کنفرانس خود را ارسال کرد و در آن تاریخ هفتم سپتامبر تایید شده. شایع است که اپل در این کنفرانس از آیفون جدید و شاید یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

دیروز شرکت اپل بالاخره دعوتنامه های کنفرانس سالیانه خود را ارسال کرد تا دیگر به شایعات پایان دهد. این کنفرانس در اولین چهارشنبه ماه سپتامبر، در سالن Bill Graham در شهر San Francisco و در همان ساعت همیشگی ۱۰ آغاز می شود. اگر به شایعات توجه کنیم، در این کنفرانس باید منتظر معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باشیم. البته اگر همین نام ها را برای آنها انتخاب کرده باشند. انتظار داریم مانند سال های گذشته، این دو گوشی جدید توسط Tim Cook، مدیر عامل اپل معرفی شود. گفته می شود که از نظر ظاهری، دو آیفون جدید هیچ تفاوتی با دو آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس نخواهند داشت. دوربین ها در دو آیفون جدید بهتر شده و آیفون ۷ پلاس، از یک دوربین دوگانه واید بهره خواهد برد. همچنین بالاخره متوجه می شویم که جک هدفون حذف شده یا نه!

این کنفرانس فرصتی دیگر برای اپل است تا iOS 10 را دوباره تبلیغ کند. این سیستم عامل جدید انتظار می رود تا در فصل پاییز، و برای صدها میلیون آیفون و آیپد قابل دسترس باشد. ساعت هوشمند اپل هم که از سال ۲۰۱۵ تا به حال ارتقاع نیافته، انتظار می رود تا ارتقاع یابد. به جز سیستم عامل جدیدی که برای ساعت هوشمن اپل عرضه می شود، احتمالا شاهد قابلیت GPS Tracking هم در ساعت های جدید باشیم. جدا از گجت های پوشیدنی و آیفون، احتمال می رود که اپل دورنمایی از خانه هوشمند را هم ارائه کند. عرضه اپ Home در iOS 10 هم نشان دهنده همین موضوع است که اپل قصد دارد تا به سمت خانه هوشمند حرکت کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar