لنوو از لپ تاپ قدرتمند Yoga 910 رونمایی کرد.

لنوو از لپ تاپ قدرتمند Yoga 910 رونمایی کرد.

لنوو دیروز در نمایشگاه IFA 2016 از جدیدترین لپ تاپش با نام Yoga 910 رونمایی کرد. جذاب ترین قسمت این لپ تاپ صفحه نمایش آن است که بدون حاشیه می باشد. این ویژگی لپ تاپ لنوو واقعا این لپ تاپ را زیبا کرده و توجه همگی را به خود جلب می کند، دقیقا مانند سال پیش که کمپانی دل از لپ تاپ XPS 13 رونمایی کرد.

متاسفانه لنوو نتوانسته حاشیه پایینی صفحه نمایش را حذف کند و همین کمی از زیبایی دستگاه کم کرده و ظاهر دستگاه را کمی عجیب و غیر عادی کرده است.

VLS_9155.0

اگر از قسمت صفحه نمایش بگذریم این لپ تاپ بسیار شبیه به مدل Yoga 900 لنوو می باشد. در Yoga 910 یک سنسور اثر انگشت جدید قرار گرفته است که واقعا سریع عمل می کند و شما می توانید برای ورود به ویندوز یا برنامه های خصوصی به جای وارد کردن رمز عبور فقط انگشتتان را روی سنسور قرار دهید.

لنوو همچنین پورت USB-C را به این دستگاه اضافه کرده و لپ تاپ جدیدش را به پردازنده جدید اینتل Core i7 مجهز کرده است. تاچ پد و کیبرد به خوبی روی دستگاه قرار گرفته اند و کار کردن با آنها راحت و بدون دردسر است.

VLS_9157.0

با حذف حاشیه صفحه نمایش دوربین لپ تاپ به زیر نمایشگر منتقل شده است و زاویه مناسبی ندارد. جایگاه دوربین غیر استاندارد است اما باز هم به بدی لپ تاپ دل XPS 13 نمی رسد. با این حال برای ویدیو کنفرانس یا تماس تصویری لازم است تا صفحه نمایش را کمی به به عقب خم کنید یا خودتان هم سطح دوربین شوید.

لنوو قصد دارد این لپ تاپ را در ماه اکتبر (مهر ماه) با قیمت ۱۲۹۹ دلار به بازار عرضه کند.

منبع: theverge.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar