با عرضه نئو، پلی استیشن ۴ هنوز هم شگفتی آفرین خواهد بود!

با عرضه نئو، پلی استیشن ۴ هنوز هم شگفتی آفرین خواهد بود!

این هفته هفته بسیار مهمی برای پلی استیش و طرفدارانش است. چرا که این هفته در رویداد پلی استیشن میتینگ، قرار است از کنسول میان نسلی جدید سونی یعنی پلی استیش نئو رونمایی شود. شایعاتی بسیاری درباره این کنسول شنیده شده اما شاید سوال اصلی برای دارندگان کنونی پلی استیشن ۴ به وجود آید. سوال اینجاست که پس از عرضه کنسول پلی استیش ۴ نئو چه بر سر پلی استیشن ۴ می آید؟

مدیر عامل شرکت سونی در نمایشگاه IFA 2016 که در شهر برلین برگزار شد، درباره آینده کنسول پلی استیشن ۴ صحبت کرد. وی در صحبت های خود اعلام کرد که پلی استیشن هنوز هم در حال خلق شگفتی است و در حال رسیدن به تکنولوژی های جدید و بازی های جدید است. وی همچنین اعلام کرد که سخت افزار و شبکه پلی استیشن ۴ از نظر کاربران و منتقدین بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

طبق آخرین آمار منتشر شده از تعداد کنسول فروخته شده پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۴ سریع ترین فروش را میان کنسول های سونی داشته است. البته از نظر فروش کل هنوز از پلی استیشن ۲ که ۱۵۰ میلیون واحد فروخته فاصله بسیاری دارد. وی اعلام کرد:

با دست یافتن به خلاقیت و فناوری‌های جدید در اکوسیستم پلی‌استیشن، ما در حال گسترش و سرمایه‌گذاری‌های بیشتری بر روی این کنسول می‌باشیم. دستیابی به حالت واقعیت مجازی ما را وارد یک دنیای جدید میکند که در آن می‌توانیم بازی‌های بزرگی را بدون محدودیتی خلق کنیم، ما تصمیم داریم تا از این تکنولوژی در تمامی قسمت‌های شرکت سونی بهره‌گیری کنیم، واقعیت مجازی به ما این فرصت را می‌دهد که وارد عرصه جدیدی از تصویربرداری و تولید محتوا شویم. باتوجه به این پتانسیل‌ها شرکت سونی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته‌است.

 

بدون شک سونی تمرکز فعلی خود را روی هدست واقعیت مجازی خود، پلی استیشن وی آر و کنسول جدیدش پلی استیشن ۴ نئو گذاشته است. بهتر است تا کنفرانس سونی صبر کنیم تا ببینیم این شرکت چه سورپرایزهایی برای ما تدارک دیده است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar