هفت چیزی که دوست داریم در Apple Watch 2 ببینیم!

هفت چیزی که دوست داریم در Apple Watch 2 ببینیم!

کنفرانس هفتم سپتامبر اپل نزدیک است و شاید اکثر طرفداران اپل منتظر معرفی آیفون ۷ هستند. اما اپل واچ ۲ هم میان محصولاتی است که بسیاری منتظر معرفی آن در این کنفرانس هستند. لیستی تهیه کردیم از قابلیت هایی که دوست داریم در ساعت هوشمند جدید اپل ببینیم! پس با ما همراه باشید!

عمر باتری بهتر:

حتی اگر باتری Apple Watch 2 فقط چند ساعت یا حتی یک روز بیشتر دوام آورد، پیشرفت خوبی نسبت به اولین ساعت اپل خواهد بود. Apple Watch تقریبا یک روز و نیم دوام می آورد اما ساعت های مشابه حتی یک هفته هم دوام می آورند. اپل ممکن است ارتقاع باتری را مد نظر قرار دهد. ارتقاع عمر باتری، پیشرفتی است که همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

قابلیت ضد آب بهتر:

Apple Watch ضد آب است اما فقط در حدی که ساعت را کمی زیر آب ببرید اما زمانی که قصد شنا کردن دارید، بهتر است ساعت هوشمند خود را از دست درآرید. امیدواریم اپل استاندارد ۳ATM را برای ساعت های هوشمند جدید خود در نظر بگیرد که به شما اجازه می دهد تا با ساعت هوشمند خود شنا کنید.

Fitness Tracker بهتر:

ساعت های هوشمند و fitness trackerهایی مثل Fitbit، Pebble و Samsung، قادرند به صورت اتوماتیک فعالیت های ورزشی و حتی خواب شما را تشخیص داده و زیر نظر بگیرند.. دوست داریم که ساعت جدید اپل هم بتواند در این مورد بهتر عمل کند.

GPS و barometer:

Apple Watch قادر است با استفاده از GPS، فعالیت های شما مانند دویدن را دنبال کند. بسیاری از ساعت های دیگر هم چنین قابلیتی دارند. شایعات حاکی از آن است که ممکن است یک barometer هم در ساعت جدید قرار گیرد. این سنسور کمک می کند تا بالا یا پائین رفتن از پله هم توسط این سنسور تشخیص داده شود.

زیر نظر گرفتن خواب شما:

باتری بهتر برای Apple watch 2 می تواند کمک کند تا شما در خواب هم بتوانید از قابلیت های آن استفاده کنید. بسیاری از ساعت های هوشمند مانند سامسونگ، بخاطر باتری قدرتمندی که دارند می توانند مدت ها فعالیت و خواب شما را زیر نظر بگیرند.

Watch faceهای جدید:

اپل می تواند یک استور برای watch faceها طراحی کند یا از شرکت های واسطه برای طراحی watch face کمک گیرد. ساعت های هوشمند اندرویدی در این مورد بسیار بهتر عمل کرده اند. امیدواریم که apple watch 2 هم تعداد بیشتری watch face برای ساعت جدیدش در دسترس بگذارد.

کاهش قیمت:

بسیاری از خرده فروشی ها، apple watch را با قیمت کمتر از ۲۵۰ دلار می فروشند. شرکت های رقیب هم قیمت هایی کمتر از ۱۵۰ دلار ساعت های خود را عرضه می کنند پس شاید بهتر باشد اپل از خیر قیمت بالای Apple watch 2 بگذرد و قیمتی رقابتی و متناسب با امکاناتش به بازار عرضه کند.


نظر خود را بنویسید

avatar