قهرمان UFC، کانر مک گرگور هم در Call Of Duty: Infinite Warfare حضور دارد!

قهرمان UFC، کانر مک گرگور هم در Call Of Duty: Infinite Warfare حضور دارد!

با توجه به اخبار، چه شایعه چه واقعی، کانر مک گرگور، قهرمان UFC، در بازی COD حضور دارد. البته این امر هنوز توسط استودیوی سازنده بازی تایید نشده و این خبر با توجه به توئیتی است که خود کانر مک گرگور، قهرمان UFC در حساب شخصی اش منتشر کرده مبنی بر اینکه برای ضبط حرکات یا همان Motion Capture به استودیو دعوت شده. این کار شاید فقط بخاطر توانایی وی در هنرهای رزمی باشد اما پرداخت هزینه بالا به قهرمان UFC صرفا بخاطر ضبط حرکات رزمی بسیار بعید است. چرا که استودیو می تواند از افراد دیگر در این مورد استفاده کند. پس احتمالا وی در بخش داستانی حضور خواهد داشت.

خبری دیگر درباره سیستم حرکتی جدید بازی منتشر شده که ظاهرا در آن می توانید بازیکنان دشمن را با ادا درآوردن تحریک کنید و حرصشان را درآورید. جردن هرش مدیر طراحی بخش چندنفره، طی مصاحبه ای راجع به این سیستم حرکتی جدید توضیحاتی داد:

ما در حال حاضر سیستم حرکتی جدیدی را در بازی داریم؛ شما می‌توانید دکمه ای را بر روی کنترلر خود فشار دهید تا شخصیت شما در بخش چند نفره، شروع کند به ادا درآوردن! این حرکات درون بازی هستند بنابراین اساسا قادر خواهید بود به اطرف بروید و با این کار دشمن را عصبی کرده و حسابی از خجالتش درآیید. ترجیحا بهتر است قبل از کشتن دشمن این کار را انجام دهید تا زحمت شما بی فایده نباشد و آنها در قسمت Kill-Cam بتوانند آن را مشاهده کنند!

 

نقشه محبوب Terminal از Call of Duty: Modern Warfare 2 هم در Infnite Warfare بازسازی می‌شود که در واقع شکل و ظاهر آن هم برای سازگاری با تم فضایی نسخه جدید این سری تغییر کرده است. Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. رقابت امسال Battlefield 1 و Call Of Duty: Infinite Warfare بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar