سامسونگ از گوشی تاشوی گلکسی فولدر ۲ رونمایی کرد.

سامسونگ از گوشی تاشوی گلکسی فولدر ۲ رونمایی کرد.

پس از شایعات پی در پی بالاخره گوشی سامسونگ گلکسی فولدر ۲ توسط سامسونگ در چین رونمایی شد. در حالی که طراحی این گوشی ما را به یاد گوشی های تاشوی قدیمی می اندازد، اما درون این گوشی پردازنده خوب کوالکام قرار گرفته و دستگاه مجهز به اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ می باشد.

گوشی گلکسی فولدر ۲ از یک صفحه نمایش ۳٫۸ اینچی با رزولوشن ۸۰۰X480 بهره می برد. در قلب این گوشی چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ با ۱٫۴ گیگا هرتز سرعت و ۲ گیگابایت رم قرار گرفته است. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت می باشد و با پشتیبانی از حافظه جانبی microSD امکان افزایش حافظه نیز وجود دارد. این دستگاه همچنین از دو سیم کارت بصورت همزمان پشتیبانی می کند.samsung-galaxy-folder-2-official-images-2-620x620

سامسونگ برای گلکسی فولدر ۲ یک باتری ۱۹۵۰ میلی آمپر ساعتی قرار داده است و ادعا کرده که این باتری تا ۳۱۸ ساعت در حالت استند بای دوام می آورد.

ابعاد گوشی ۱۲۲ در ۶۰٫۲ در ۱۵٫۴ میلیمتر می باشد و ۱۶۰ گرم وزن دارد. گلکسی فولدر ۲ مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی در پنل پشتی اش می باشد، اما متاسفانه دوربین سلفی در این دستگاه جایی ندارد.

در مراسم رونمایی از این دستگاه صحبتی از قیمت و تاریخ عرضه آن به میان نیامد، اما پیش بینی می شود گلکسی فولدر ۲ با قیمت حدودی ۲۵۸ دلار در دسترس قرار گیرد.

samsung-galaxy-folder-2-official-images-4-620x610 samsung-galaxy-folder-2-official-images-1-620x487

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar