گلکسی نوت ۷ یک ماشین جیپ را در فلوریدا به آتش کشید!

گلکسی نوت ۷ یک ماشین جیپ را در فلوریدا به آتش کشید!

این خبر برای کسانی است که صاحب گوشی گلکسی نوت ۷ هستند و هنوز برای تعویض این گوشی اقدام نکرده اند. خیلی از صاحبان نوت ۷ فکر می کنند که انفجار نوت ۷ و معیوب بودن باتری چیزی استثنایی بوده و برای آنها اتفاق نمی افتد. اما واقعیت چیز دیگریست!

آخرین دردسر سازی نوت ۷ مربوط به فردی به نام ناتان دورکنر می شود. او تعریف می کند که در خیابان پترزبورگ ایالت فلوریدا با خانواده اش در حال خالی کردن اجناس خریداری شده از ماشین جیپش بود و برای اینکه گوشی گلکسی نوت ۷ اش شارژ شود آن را در ماشین رها می کند. بعد از اینکه ناتان دورکنر به محل ماشین باز می گردد ماشینش را غرق در آتش می بیند!

floridatruckfire

 

burnedtruck

خوشبختانه آتش نشانان به موقع محل حادثه رسیدند و آتش به جاهای دیگر نکشید. هرچند که همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید ماشین ناتان کاملا از دست رفته است. ناتان دورکنر در فیسبوک خودش گفته که اطمینان ندارد که علت این حادثه گلکسی نوت ۷ بوده باشد، اما همه نشانه ها گلکسی نوت ۷ را مقصر این قضیه می دانند. البته سامسونگ گفته که هرگونه همکاری لازمه را با ناتان دورکنر انجام می دهد.

اگر کمی خوشبین باشیم، ناتان خوش شانس هم بوده است چرا که تا دقایقی پیش از آتش گرفتن ماشینش، ناتان به همراه همسر و دختر ۸ ساله اش هم داخل ماشینش بوده.

vhjximozy7v8nke4yvrp

این اولین انفجار نوت ۷ نیست و در روزهای اخیر خبرهای زیادی در این مورد شنیده ایم. اخیرا هم برخی از هواپیمایی های استرالیا، همراه داشتن گلکسی نوت ۷ را در پرواز ها ممنوع کرده اند. قطعا سامسونگ از عمق فاجعه و باتری های معیوبش خبر داشته که فراخوان جمع آوری گوشی ها را داده است.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar