سامسونگ به صاحبان نوت ۷ تا تعویض گوشی معیوبشان، یک گلکسی J قرض می دهد.

سامسونگ به صاحبان نوت ۷ تا تعویض گوشی معیوبشان، یک گلکسی J قرض می دهد.

بزرگترین عاملی که باعث می شود دارندگان گوشی NOTE حاضر به تعویض گوشی خود نباشند وقوع حوادث مشابه قبل می باشد، آنها نمی خواهند از فرصت تعویض گوشی با نسخه امن NOTE 7 استفاده کنند.

سامسونگ به دارندگان NOTE 7 دوگزینه داده است، اولین گزینه این است که یک گوشی Galaxy J  را به عنوان امانت به آنها بدهد و هنگامیکه نسخه اصلاح شده NOTE 7 آماده شد(در انتظار تائیدCPSC)، گوشی جدید جایگزین Galaxy J شود. بر اساس گفته های سامسونگ بعضی از فروشندگان با این گزینه موافق هستند.

گزینه دوم معاوضه این گوشی با گوشی های Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge می باشد و لوازم جانبی NOTE 7 نیز باید برگردانده شود. بازپرداخت مطرح شده به خاطر اختلاف قیمت بین دومدل می باشد. به خاطر داشته باشید که Galaxy  ۷ edge در جیب یک مرد آتش گرفته بود و باعث آسیب دیدگی جدی او شده بود. افرادی که  Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge را در ازای گوشی معیوب خود دریافت می کنند نمی توانند نسخه جدید NOTE 7 را دریافت نمایند.

crispy

یکی از مزایای این طرح تعویض این است که سامسونگ به صاحبان این گوشی یک کارت هدیه ۲۵ دلاری خواهد داد. کمیسیون حمایت از حقوق مصرف کننده (CPSC) اعلام کرد که در حال همکاری با سامسونگ برای یک فراخوان رسمی است. این سازمان همچنین گفت که مطمئن نیست طرح تعویض این گوشی با نسخه بهبود یافته آن راه حل مناسبی باشد.

سامسونگ در بیانیه خود گفته است که CPSC باید به طرح جایگزینی NOTE 7 پایان دهد. سازمان های دولتی برای این کار ساخته نشده اند. اگر تکیه بر CPSC باشد این پایانی بر سامسونگ خواد بود، ممکن است چند هفته بیشتر طول بکشد قبل از اینکه دارندگان فبلت جایگزین NOTE 7 را ببینند.

فراموش نکنید که سامسونگ به دارندگان این دستگاه گفته است که گوشی خود را خاموش کنند. وقتی که تولید کننده این گوشی به کاربران خود می گوید که از این گوشی استفاده نکنند، حتما داستانی وجود دارد. از طرفی با وجود طرح تعویض NOTE 7 هیچ دلیلی برای نگه داشتن نسخه معیوب آن وجود ندارد.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar