مشخصات گوشی شیائومی Mi 5s لو رفت؛ هیولای شیائومی در راه است

مشخصات گوشی شیائومی Mi 5s لو رفت؛ هیولای شیائومی در راه است

ماه ژوئن طبق شایعاتی که در مورد گوشی شیائومی Mi 5s منتشر شد، انتظار گوشی شبیه به شیائومی Mi 5 را داشتیم. اما تصاویر لو رفته از مشخصات این گوشی چیز دیگری می گوید و باید بر خلاف گوشی Mi 5 تا پایان سال منتظر یک پرچمدار تمام عیار از شیائومی باشیم.

گوشی شیائومی Mi 5s مجهز به صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی می باشد که مانند آیفون های جدید اپل از فناوری فورس تاچ نیز پشتیبانی می کند. در قلب این گوشی پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۲۱ با سرعت کلاک ۲٫۴ گیگاهرتز قرار گرفته است و مجهز به گرافیک ۵۳۰ آدرنو می باشد. درون این گوشی قدرتمند رم ۶ گیگابایتی با سرعت ۱۸۶۶ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

قبلا خبرها پیرامون این گوشی بیانگر این بوند که شیائومی دو مدل از این دستگاه را معرفی می کند، یکی با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و مدل دیگر با ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت. اما گویا تصمیم شیائومی بر تولید یک گوشی در سطح بسیار بالا است.

طبق مشخصات لو رفته، شیائومی Mi 5s دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لرزشگیر چهار محوره، دیافراگم ۱٫۸ می باشد و قابلیت فوکوس PDAF هم وجود دارد.

شیائومی برای پرچمدار جدیدش باتری ۳۴۹۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه کرده که از فناوری شارژ سریع کوالکام ۳ نیز پشتیبانی می کند. USB تایپ C هم جایگذین پورت microUSB در این دستگاه شده است. همه این امکانات بی نظیر در یک گوشی با ضخامت ۷٫۲۵ میلیمتر و وزن ۱۴۷ گرم قرار گرفته که در نوع خودش عالی است. همچنین این گوشی از فناوری NFC برخوردار است و سیستم پرداخت شیائومی با نام Xiaomi Pay  را پشتیبانی می کند. بر اساس گزارشات یک حسگر اثر انگشت با سرعت و دقت بالا هم در این گوشی قرار خواهد گرفت. انتظار می رود این گوشی تا پایان سال جاری میلادی توسط شیائومی معرفی و عرضه شود.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar