BF 1 و FIFA 17 بازی هایی هستند که در کنسول پرو، ارتقاء گرافیکی خواهند یافت

BF 1 و FIFA 17 بازی هایی هستند که در کنسول پرو، ارتقاء گرافیکی خواهند یافت

همان طور که بارها شنیده اید، عناوینی که بر روی کنسول های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۴ اسلیم، و پلی استیشن ۴ پرو منتشر می شوند، تماما یکسان هستند و هیچ بازی انحصاری ای برای پلی استیشن ۴ پرو ساخته نخواهد شد. اما کسانی که این کنسول جدید را تهیه خواهند کرد، دارای بازی هایی با کیفیت بهتر خواهند بود.

بازی هایی مانند Mass Effect Andromeda، FIFA 17 و Battlefield 1 بازی هایی هستند که در کنسول پرو با یک بروزرسانی، ارتقاء گرافیکی خواهند بافت. بازی Mass Effect اولین بازی ای است که با یک ارتقاء گرافیکی برای کنسول جدید سونی عرضه خواهد شد. اما همان طور که گفتیم، دو بازی دیگر شرکت EA هم این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

با در نظر گرفتن اینکه Battlefield و FIFA جزء محبوب‌ترین سری‌های بازار هستند و اینکه بسیاری از افراد در این نسل به پلی‌استیشن ۴ به علت اجرای بهتر بازی‌ها روی آورده‌اند، ایده حتی بهتر اجرا شدن آن‌ها در یک کنسول ارتقاء یافته شاید باعث شود بسیاری از مردم هم به سوی پلی‌استیشن ۴ پرو بروند.

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند البته در E3 2016 اعلام شد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان حتی زودتر می‌توانند به تجربه بازی بپردازند. علاوه بر این، بازی FIFA 17 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵)‌ برای ایکس‌باکس‌وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

کنسول پلی استیشن ۴ پرو نسخه ارتقاء یافته ای نسبت به پلی استیشن ۴ می باشد که از رزولوشن ۴K و HDR پشتیبانی می کند. نکته جالب توجه این است که این کنسول از درایو نوری ۴K بهره ای نمی برد اما از تمامی بازی های، تجهیزات جانبی و کنترلر پلی استیشن ۴ پشتیبانی می کند.


نظر خود را بنویسید

avatar