بروزرسانی WatchOS 3 برای اپل واچ عرضه شد

بروزرسانی WatchOS 3 برای اپل واچ عرضه شد

دیشب اپل در کنار انتشار عمومی نسخه دهم ای او اس، بروزرسانی جدید سیستم عامل اپل واچ را هم با نام WatchOS 3 منتشر کرد. این بروزرسانی برای اپل واچ باعث افزایش سرعت در باز کردن اپلیکیشن ها می شود. موردی که در اپل واچ بسیار آزار دهنده بود و برای باز شدن یک اپلیکیشن باید چند ثانیه منتظر می ماندیم.

یکی دیگر از ویژگی های WatchOS 3 قابلیت Scribble می باشد که به کاربر اجازه می دهد با انگشت حروف را روی اپل واچ بنویسد و به پیام ها پاسخ دهد. این قابلیت به خوبی کار میکند و به بدون تاخیر حروفی که میکشید را متوجه می شود.

در این بروزرسانی، واچ فیس های جدیدی هم اضافه شده و علاوه بر انتخاب واچ فیس ها از روی اپل واچ، می توانید از روی آیفونتان هم واچ فیس ها را مدیریت کنید، واچ فیس جدید بسازید و از بین آنها انتخاب کنید.

همچنین در WatchOS 3 این قابلیت وجود دارد تا فعالیت های روزانه تان را با خانواده یا دوستانتان به اشتراک بگذارید. با کشیدن انگشت از پایین به بالا روی نمایشگر اپل واچ کنترل سنتر باز می شود که قابلیت ها و میانبر هایی را برای دسترسی سریعتر در اختیار می گذارد. همچنین قابلیت شخصی سازی اپلیکیشن ها با کلیک بر روی دکمه کناری اپل واچ هم در این بروزرسانی تعبیه شده است.

برای دریافت این بروزرسانی حتما از آخرین نسخه ای او اس روی آیفونتان استفاده کنید. لازم است تا اپل واچ شما در حین آپدین شدن حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد یا به شارژر متصل باشد. برای بروزرسانی از روی آیفونتان اپلیکیشن اپل واچ را باز کنید، به General بروید و Software Update را انتخاب کنید. توجه کنید که در حین آپدیت شدن به وای فای متصل باشید و اپل واچتان را خاموش نکنید.

wachos

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar