شرکت Samsung شاید تا ماه آینده هم فروش گلکسی نوت را از سر نگیرد

شرکت Samsung شاید تا ماه آینده هم فروش گلکسی نوت را از سر نگیرد

توقف فروش گلکسی نوت های فراخوانی شده سامسونگ، تا ماه آینده هم ادامه خواهد داشت که شاید این مدت افزایش هم بیابد. به گزارش VentureBeat، تاریخی که احتمال می رود شرکت سامسونگ دوباره گلکسی نوت هایش را در بازار عرضه کند، ۲۱ اکتبر مصادف با ۳۰ مهر است. این روز دقیقا زمانی است که شرکت LG، گوشی جدید V20 را عرضه خواهد کرد.

همان طور که می دانید، گلکسی نوت های شرکت سامسونگ به دلیل نقص در باتری هایش که باعث آتش سوزی می شده، فراخوانی و جمع آوری شد. این شرکت هنوز هیچ خبر رسمی ای درباره ضرری که این فراخوانی برای سامسونگ داشته منتشر نشده اما با یک حساب سرانگشتی هم می توان فهمید که میزان زیان این شرکت بسیار بالا بوده.

احتمال می رود شرکت سامسونگ هفته آینده گوشی های نوت ۷ را در کرده جنوبی دوباری عرضه کند. اما همان طور که گفتیم، ممکن است بیش از یک ماه دیگر در ایالات متحده عرضه شود. این گوشی های بهینه شده دارای باتری های جدیدی است که احتمالا دیگر دچار مشکل آتش سوزی نخواهند شد. سامسونگ هم فعلا درباره این خبر هیچ نظری نداده.

با اینکه گوشی نوت ۷ یک گوشی فوق العاده بود و از آن به عنوان جدی ترین رقیب آیفون نام می بردند، اما مشکل باتری این گوشی تمام نکات و قابلیت های این گوشی را زیر سوال برد و این شرکت یک دوره بسیار سخت و پر از زیان را پشت سر گذاشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar