اطلاعات جدیدی درباره لحظات حماسی God of War منتشر شد

اطلاعات جدیدی درباره لحظات حماسی God of War منتشر شد

قطعا یکی از مورد انتظارترین بازی هایی که در نمایشگاه E3 امسال کولاک به پا کرد، God of War است. تا به امروز اطلاعات بسیاری را درباره این بازی کسب کرده ایم. کوری بالروگ به عنوان کارگردان بازی، در مراحل مختلف از پروژه، اطلاعات جدیدی از بازی را منتشر می کند تا گیمرها را بیش از پیش تشنه این بازی کند. وی دیروز اطلاعاتی درباره لحظات حماسی God of War منتشر کرد که در ادامه خواهید دید.

نام بازی یکی از نکات مورد بحث بود. بسیاری شروع به گمانه زنی در این باره کرده بودند. اما کوری بالروگ بالاخره تایید کرد که این بازی همان God of War است و هیچ پسوندی ندارد. تاریخ انتشار این بازی هم یکی دیگر از نکات مورد بحث بود. بسیاری حدس می زدند که بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. کوری بالروگ هم در این باره اعلام کرده که فعلا هیچ تاریخی را برای انتشار این بازی در نظر نگرفته است و فکر هم نمی کند که این بازی به این زودی ها تکمیل و آماده عرضه شود. به طوری که حتی مطمئن نیست که بازی در رویداد PlayStation Experience در اواخر سال جاری حضور داشته باشد یا خیر.

او در رابطه با سیستم مبارزات و لحظات حماسی God of War گفت: بلوکه و رد کردن حملات هردو جزء بخش‌ هایی از سیستم جرکات بازی هستند. وی همچنین وعده داد بازی تعداد زیادی صحنه‌ حماسی باور نکردنی خواهد داشت که به روش‌ های مختلفی نسبت به نسخه‌ های قبلی نشان داده می‌شوند. از طرف دیگر، بارلوگ فعلا نمی‌تواند مدت زمان گیم‌پلی بازی را مشخص کند و تا زمانی که مراحل توسعه بازی به پایان نرسد هم نمی‌تواند این کار را انجام دهد. در نهایت اگر شما واقعا به مراحل توسعه God of War علاقه دارید، بارلوگ در نظر دارد که ویژگی The Making of God of War را در بازی قرار دهد که با تماشای آن می‌توانید آشنایی بیشتری با مراحل توسعه این عنوان پیدا کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar