شرکت بازیسازی کپکام قصد دارد تا به بهترین سازنده بازی تبدیل شود

شرکت بازیسازی کپکام قصد دارد تا به بهترین سازنده بازی تبدیل شود

شرکت کپکام اعلام کرده که در تلاش است تا تبدیل به بهترین سازنده بازی های ویدئویی تبدیل شود. بسیاری از گیمرها این استودیو را به خاطر بازی Resident Evil می شناسند. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

همان طور که گفتیم، شرکت کپکام در طی دوران فعالیت خود، عناوین عالی و خاطره انگیزی را خلق کرده که بسیاری از گیمرها با آن ها خاطره دارند. بازی هایی مانند Street fighter، Devil may cry و Resident Evil را می توان بهترین این عناوین دانست.حال، این شرکت هدفی بلند پروازانه برای خود مشخص کرده و در تلاش است تا به آن برسد. تبدیل شدن به بهترین شرکت سازنده بازی های ویدئویی.

قطعا یکی از موارد تعیین کننده در مشخص کردن هدف، بررسی و مشخص کردن وضعیت فعلی است. بنابراین شرکت کپکام در اولین اقدام وضعیت مالی خود را بررسی کرده‌است که روندی رو به رشد داشته‌است و به این نتیجه رسیده‌است که بازی‌های این شرکت در حال رشد و درآمد زایی بیشتر هستند. آقای یویچی ایگاوا از شرکت کپکام دراین باره می‌گوید:

مسیر ما رو به جلو است، هدف ما تبدیل شدن به بهترین سازنده‌ بازی در سطح جهانی می‌باشد. برای رسیدن به این اهداف باید از بازی‌های محبوب خود بهترین استفاده را ببریم و همچنین به فکر ساخت بازی‌های جدید و باکیفیت نیز باشیم هرچند نباید از علایق مردم غافل شویم، علاقه بازییازان به سبک‌های شوتر و استراتژیک غیرقابل انکار است. این سبک از بازی‌ها هم در زمینه جذب مخاطب و رقابت‌های آنلاین و هم ورزش‌های الکترونیکی بسیار خوب عمل می‌کنند. ما تمام توان خود را در این راه به‌کار می‌گیریم و در عین حال از نیازها و شرایط بازار غافل نمی‌شویم و پس از بررسی‌های لازم سراغ ساخت عناوینی میرویم که فقط شرکت کپکام توانایی تولید آن را دارد. من تاکید می‌کنم که عناوین ما علاوه بر تعداد باید از نظر کیفیت نیز در سطح بسیار بالایی قرار بگیرد.

 

بازی street fighter 5 به تازگی منتشر شده که با واکنش های مثبتی هم رو به رو شده اما همه منتظر بازی Resident Evil 7 هستند که با نسخه دمو نشان داد که چه بازی ترسناک و نفس گیری است!


نظر خود را بنویسید

avatar