یک Galaxy S7 edge دیگر، این بار در فیلیپین آتش گرفت

یک Galaxy S7 edge دیگر، این بار در فیلیپین آتش گرفت

با اینکه هنوز چیزی از مشکل باتری Galaxy Note 7 و آتش گرفتن این گوشی نگذشته، یک گوشی دیگر سامسونگ دچار این مشکل شد. یک شهروند فیلیپینی به نام ونگ برینوس عکس گوشی سوخته خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

در حالی که هیچ جزئیاتی از این اتفاق منتشر نشده است، برینوس گفت که گوشی سوخته خود را به فروشگاه سامسونگ مرکز خرید تای تای برگردانده است. ظاهرا کارکنان مبلغ پرداختی او را بازگردانده اند و او هم در پستی که منتشر کرده است رفتار مناسب کارمندان را تحسین کرده است.

در اوایل این ماه بود که مردی در نیوجرسی در اثر انفجار Galaxy S7 edge، که در جیب پیراهنش بود دچار سوختگی درجه دو و سه شده بود. قربانی، دانیل رامیرز مجبور به انجام پیوند پوست شده بود. در این حادثه رامیرز مدعی شده بود که آسیب دائمی برای او ایجاد شده است، پیش از تنظیم دادخواست، یکی از کاربران اعلام کرده بوده که Galaxy S7 edge هنگام شارژ آتش گرفته است.

به گفته قربانی این اتفاق:

ما به فروشگاه سامسونگ در مرکز خرید شهر تای تای رفتیم و آنها پول من را به طور کامل برگردانند. از کارمندان سامسونگ به خاطر عکس العمل فوری که نسبت به مشکل من داشتند تشکر می کنم. به رغم این حادثه ناگوار که برای من افتاد، من تحت تاثیر رفتار فوق العاده کارمندان پشتیبانی فروش سامسونگ قرار گرفتم.

همانطور که گفتیم، خریداران تلفن های هوشمند بعد از اتفاقی که برای Galaxy Note 7 پیش آمد، دیگر به سامسونگ اعتماد نمی کنند. نکته منفی این ماجرا  برای سامسونگ این است که هنگامی که از این فبلت رونمایی شد، پیش بینی می شد که به یکی از محصولات تاثیرگذار امسال سامسونگ تبدیل شود. این اتفاق ضرری ۱٫۵ میلیارد دلاری برای سامسونگ به همراه داشت و بی شک در آینده با مشکل عدم اعتماد مردم به این شرکت روبرو هستند

منبع : phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar