دایس: همیشه به Bad Company 3 فکر کرده ایم

دایس: همیشه به Bad Company 3 فکر کرده ایم

روز به روز به تاریخ انتشار بازی Battlefield 1 نزدیک می شویم و این در حالی است که این بار، شرکت Dice بازی متفاوتی را عرضه خواهد کرد. اطلاعات زیادی تا به اینجا درباره بازی می دانیم. همان طور که می دانید، این بازی در دوران جنگ جهانی اول دنبال می شود.  اما شرکت دایس اذعان کرده که همیشه در فکر ساختن bad company 3 بوده است و در دایس، همه به آن فکر می کنند. پس احتمالا بعید نیست که در سال های آینده، bad company 3 توسط دایس ساخته و عرضه شود.

لارس گوستاوسون طی مصاحبه ای که با Resero داشته است، اعلام کرد که Bad Company 3 همیشه در فکرشان بوده و در دایس همچنان به آن فکر می‌کنند، گرچه قادر به ارائه‌ی جزئیات بیشتری نیستند:

بله، سوال Bad Company و بازگشت آن همیشه در فکرمان بوده است و من فکر می‌کنم که درست مثل Battlefield 1، یکی از کارهایی است که با شور و شوق انجامش خواهیم داد و به عقیده‌ی من، ما از تمامی نسخه‌های Battlefield که ساخته‌ایم بسیار احساس افتخار می‌کنیم.

 

وی در ادامه اضافه کرد:

به‌عنوان یک سازنده‌ی بازی، Battlefield 4 و چگونگی به‌کارگرفتن جنگ‌های مدرن برای من یک رویا بود. اما اگر به Battlefield 1 و جنگ جهانی اول بنگریم، شاهد عنوانی هستیم که در چگونگی ارائه‌اش از راهی متفاوت، شور و شوق به‌کار می‌رود و با انرژی آن را می‌سازیم. ولی در ذهن ما این سوال وجود دارد که آیا Bad Company 3 را توسعه می‌دهیم یا خیر… چه کسی می‌داند؟ شاید در آینده آن را بسازیم. پس با این حال، شاید این اتفاق روزی صورت گیرد.

 

شرکت دایس اشاره ای به نسخه سوم bad company داشته اما این بازی هنوز در حد یک ایده است. پس بعید است که به این زودی ها شاهد عرضه این بازی باشیم. اما چیزی که می دانیم این است که بازی BF1 مورد انتظارترین بازی سبک شوتر است که در تاریخ ۳۰ مهر ماه عرضه خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

avatar