تمامی بازی های کنسول اسکورپیو با رزولوشن ۴K اجرا نخواهند شد

تمامی بازی های کنسول اسکورپیو با رزولوشن ۴K اجرا نخواهند شد

کنسول جدید و قدرتمند مایکروسافت، اسکورپیو، که مایکروسافت از آن به عنوان یک هیولا یاد می کند در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد. در E3 امسال فیل اسپنسر اعلام کرد که این کنسول حدید قادر خواهد بود که بازی ها را با رزولوشن ۴K اجرا کند که همه را به وجد آورد. اما ظاهرا این کنسول قادر نخواهد بود تا تمامی بازی ها را به صورت ۴K اجرا کند. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

منظور از این حرف این نیست که شرکت مایکروسافت درباره توان اجرای بازی ها با رزولوشن ۴K دروغی گفته باشد، اما گیمرها باید این امر را درک کنند که ممکن است در آینده بازی هایی منتشر شوند که اسکورپیو توان اجرای آنها به صورت ۴K را نداشته باشد. با توجه به صحبت های آلبرت پنلو، اجرای بازی ها روی رزولوشن ۴K اجباری نبوده و سازندگان بازی می توانند بازی های خود را روی رزولوشن ۱۰۸۰P تنظیم و طراحی کنند:

فکر کنم از ابتدا هم گفته بودیم که واقعا به‌طور کامل به سازندگان بستگی دارد. توسعه‌دهنده بازی‌ها انتخاب خواهند کرد که قدرت ۶ ترافلاپس را در اختیار بگیرند و کاری را انجام دهند که فکر می‌کنند برای چشم‌اندازشان از بازی بهترین است. اگر کسی بخواهد بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا کند و آن را یکی از شگفت‌انگیزترین بازی‌های اسکورپیو از نظر گرافیکی بسازد چه؟ عالیست، من فکر می‌کنم که این خارق‌العاده به‌نظر می‌رسد.

وی در ادامه اضافه کرد:

ما چیزی را به توسعه‌دهنده بازی‌ها خواهیم داد تا به سطح عملکردی برسند که در گذشته قادر به دست‌یابی به آن در کنسول‌ها نبودند و من فکر می‌کنم سازندگان تشحیص می‌دهند چه چیزی برای مشتری‌های آن‌ها و تجربه‌ای که در حال ساختش هستند عاقلانه‌تر است.

 

کنسول جدید سونی، پلی استیشن ۴ پرو هم قابلیت اجرای رزولوشن ۴K را دارد اما نه به صورت Native. این کنسول پلیر ۴K هم ندارد اما اندرو هاوس معتقد است که قیمت و زمان عرضه کنسول پرو می تواند برنده بازی را تعیین کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar