جدول پرفروش ترین عناوین این هفته بریتانیا را مشاهده کنید

جدول پرفروش ترین عناوین این هفته بریتانیا را مشاهده کنید

این هفته هم مانند همیشه جدول پرفروش ترین عناوین بریتانیا منتشر شد. دو بازی تازه عرضه شده NBA 2K17 و PES 2017 نتوانستند تا رقیب خود BioShock را از رتبه اول به زیر کشند و به رتبه های دوم و سوم قناعت کردند. اما می توان پیش بینی کرد که با عرضه FIFA 17 این جدول مانند سال های گذشته، بازی FIFA را صدرنشین بی چون و چرای خود ببیند. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

بازی ReCore که به‌تازگی برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه گردید از یک شکست محسوب شده و از ۱۰ عنوان برتر خارج شده و در رده ۱۳ قرار دارد. لازم به ذکر است ReCore در هفته گذشته در رتبه ۵ جای داشت. عنوان فوق‌العاده راکستار، Grand Theft Auto 5، برای ۱۵۸امین بار در این جدول حضور دارد و در رده هشتم قرار گرفته و بازی Fallout 4 نیز کار خود را در این هفته با قرار گرفتن در رتبه هفتم به پایان رساند.

در رتبه‌های پایین‌تر، Lego Star Wars: The Force Awakens و Uncharted 4: A Thief’s End به ترتیب در رده‌های نهم و دهم قرار دارند. شما را به مشاهده جدول کامل پرفروش‌ترین عناوین این هفته بریتانیا دعوت می‌کنیم. لازم ذکر است این جدول شامل فروش‌های دیجیتالی نمی‌شود، پس تمامی فروش‌های عناوین مختلف را در سراسر بریتانیا نشان نمی‌دهد. لیست کامل را از اینجا ببینید!

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar