بلک بری دیگر موبایل تولید نمی کند، اما تلفن هایش از بین نمیروند!

بلک بری دیگر موبایل تولید نمی کند، اما تلفن هایش از بین نمیروند!

بلک بری دیگر موبایل تولید نمی کند!

این شرکت کانادایی این خبر را در گزارش سه ماهه خود منتشر کرد، جان چن مدیر عامل بلک بری گفت که این شرکت قصد دارد به توسعه داخلی سخت افزار ها و همکاری با شرکت های دیگر جهت تولید گوشی پایان دهد.

این یک خبر غافلگیر کننده نیست، بلکه این شرکت قصد دارد بعد از مدت ها کار روی بخش سخت افزار، روی بخش نرم افزار و راه حل های امنیتی تمرکز کند، اما این پایان راه برای تولید گوشی های هوشمند بلک بری نیست.

شانه خالی کردن از مسئولیت

طبق گفته های چن، تولید گوشی های هوشمند به یک شرکت دیگر واگذار خواهد شد و طی روزهای آینده گوشی جدید این شرکت به نام بلک بری DTEK50 که با رویکرد جدید ساخته شده است را خواهید دید.

آلکاتل در تولید گوشی جدید خود  قصد دارد از بدنه Idol 4 که متعلق به شرکت بلک بری است استفاده کند، همچنین امنیت و حریم خصوصی بلک بری در مراحل مختلف تولید این محصول در نظر گرفته شده است.

شایعات نشان می دهد که ما به دومین گوشی تولید شده توسط شرکت دیگر و تحت عنوان بلک بری نزدیک هستیم و شایعات زیادی اشاره به حق بیمه بلک بری  DTEK 60 دارد.(قبلا با نام بلک بری آرگون شناخته شده بود.)

در آینده دستگاه های زیادی تحت عنوان بلک بری که توسط شرکت دیگری ساخته شده است خواهیم دید، هرچند بحث درباره این موضوع کمی زود است.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar