اپل احتمالا فصل بهار سه نسخه جدید از آیپد پرو را معرفی می کند

اپل احتمالا فصل بهار سه نسخه جدید از آیپد پرو را معرفی می کند

طبق گزارشات یک وبلاگ ژاپنی به نام Macotakara اپل قصد دارد تا در فصل بهار ۳ نسخه جدید از آیپد پرو را معرفی کند. در این میان ۲ نسخه از آنها با اندازه صفحه نمایش متفاوتی هستند. گزارشات گفته اند که اپل یک نسخه ۷٫۹ اینچی که قبلا به آیپد مینی موسوم بود را فصل بهار با نام آیپد پرو عرضه می کنند. از ویژگی های این نسخه می توان به مجهز شدن ۴ اسپیکر و اتصال هوشمند(smart connector) اشاره کرد.

بر اساس گزارشات اپل یک نسخه ۱۰٫۱ جدید اینچی آیپد پرو را در دست ساخت دارد که به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فلش ارتقا یافته مجهز است. اما از طرفی دیگر منبع معتبری گفته است که این آیپد صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی دارد.

منبع ژاپنی که این اطلاعات را منتشر کرده همچنین از نسخه جدیدی از آیپد پرو با اندازه ۱۲٫۹ اینچ خبر داده که می توان آن را آیپد پرو ۲ نامگذاری کرد. این نسخه هم از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فلش ارتقا یافته نیز بهره می برد اما اطلاعات دیگری از آن هنوز گفته نشده.

Macotakara خبر خوبی را هم در مورد آیپدهای جدید عنوان کرده. به گفته این وبلاگ، اپل در آیپد پرو های جدید جک هدفون را حذف نکرده و این قطعا باعث خوشحالی طرفداران آیپد می باشد.

در آخر پیشنهاد می کنیم به این دسته از شایعات با عینک تردید نگاه کنید، چرا که اخبار تایید شده نیستند.

منبع: theverge.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar