نقدهای اولیه بازی Mafia III منتشر شد. ظاهرا فقط با یک بازی معمولی مواجهیم !

نقدهای اولیه بازی Mafia III منتشر شد. ظاهرا فقط با یک بازی معمولی مواجهیم !

همان طور که می دانید، بازی مورد انتظار Mafia 3 امروز عرضه، و ساعاتی پس از آن هم، اولین نقد از این بازی منتشر شد. شرکت ۲K همان طور که قبلا هم اعلام کرده بود، کدهای بازی را برای منتقدین همین امروز ارسال کرد و نه زودتر از انتشار بازی. خود این مسئله سر و صدای زیادی کرد. مسئله دیگر قفل بودن نرخ فریم نسخه کامپیوتر بازی بود که بسیاری را نا امید کرد.

وبسایت ThisGenGaming اولیت وبسایتی است که امتیازی از این بازی منتشر کرده. با توجه به اولین امتیاز این بازی، ظاهرا با یک بازی کاملا معمولی رو به رو هستیم که داستانی یکنواخت و کسل کننده دارد. این وبسایت از ۱۰، امتیاز ۵ را به این بازی داده. در ادامه قسمتی از نقد آنها را می خوانیم:

Mafia 3 پتانسیل جدی‌ای داشت اما توسط یک داستان کسل کننده و تکراری با شکست مواجه شد. احساس می‌کردم که یک کار را در بازی بارها و بارها انجام می‌دادم و هیچ تنوعی نمی‌دیدم. مشکلات و باگ‌ها در طول بازی پراکنده هستند و جای تعجب است که از همان اوایل بازی خود را نشان می‌دهند که تاثیر منفی‌ای برروی تجربه‌تان می‌گذارد. حال Mafia 3 از یک شکست کامل به دور است و همچنان می‌توان موارد سرگرم کننده‌ای را در بازی یافت اما موردی نیست که من پیشنهاد کنم قیمت کامل ۶۰ دلار را برای آن بپردازید.

 

البته از حق نگذریم، این بازی نکات مثبتی هم دارد که شامل محیط بسیار عالی بازی، صداگذاری عالی و موسیقی عالی است. اما مراحل بازی بسیار کسل کننده و یکنواخت بوده و ظاهرا تنها کاری که باید در هر مرحله انجام دهید، این است که یک نفر را بکشید. باگ ها هم در بازی بسیار مشهود بوده و تجربه بدی را برای شما به همراه خواهد داشت. تا جایی که حتی در بعضی مواقع بازی crash می کند. کاش کمی بیشتر برای داستان این بازی وقت صرف می شد. مافیا ۳ پتانسیل بالایی برای موفق شدن داشت اما هنوز هم هیچکدام از نسخه های مافیا مانند نسخه اول، فوق العاده نبوده.


 

نظر خود را بنویسید

avatar