۱۰۰ دلار خرید کنید، ۱۵ دلار جایزه بگیرید! پیشنهاد ویژه پلی استیشن استور !

۱۰۰ دلار خرید کنید، ۱۵ دلار جایزه بگیرید! پیشنهاد ویژه پلی استیشن استور !

از زمانی که قیمت اشتراک اکانت پلاس افزایش پیدا کرده، شاهد پیشنهادهای جذاب پلی استیشن استور هستیم. البته برای این پیشنهاد خاص، نیازی ندارید تا عضو پلی استیشن پلاس باشید و می توانید با اکانت معمولی هم از این پیشنهاد استفاده کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید!

امروز یک پیشنهاد ویژه از سوی پلی استیشن استور گذاشته شد. طبق آن شما می توانید با ۱۰۰ دلار خرید، ۱۵ دلار جایزه بگیرید. می توانید این ۱۰۰ دلار با بیشتر را بر روی بازی، فیلم، سریال و یا موسیقی خرج کنید تا سونی برای شما یک کد ۱۵ دلاری ارسال کند.

به‌ نظر موقعیت خوبی برای چنین پیشنهاداتی است، خصوصا آنکه پلی استیشن فروش ویژه Shocktober را به‌ مناسبت هالوین برگزار کرده که در آن عناوینی چون Castlevania و Resident Evil درکنار House of the Dead به قیمت ویژه به‌فروش می‌رسند. همچنین فیلم‌های ترسناکی بسیاری به‌مناسبت هالویین تخفیفاتی دریافت کرده‌اند.

در ادامه نگاهی به قوانین این پیشنهاد ویژه می‌اندازیم:

  1. خرید شما باید از طریق PSN Wallet خود باشد و هرنوع خریدی خارج از PSN Wallet حساب نمی‌شود پس اطمینان حاصل کنید که PSN Wallet شما شارژ کافی دارد.
  2. توجه داشته باشید که شما تنها یکبار این پیشنهاد را دریافت می‌کنید بدین معنی که درصورت خرج کردن ۲۰۰ دلار بازهم همان یک ۱۵ دلار را دریافت خواهید کرد.
  3. کد شارژ ۱۵ دلاری شما قبل از ۱۵ نوامبر ارسال می‌شود.
  4. این پیشنهاد ویژه مخصوص مناطق ایالات متحده، کانادا و مکزیک است.
  5. این پیشنهاد تا یک نوامبر مدت زمان دارد.

 

طبق موارد بالا، شما حتما می بایست قبل از ۱ نوامبر، خرید ۱۰۰ دلاری یا بیشتر را تنجام دهید تا بتوانید از این پیشنهاد استفاده کنید. شاید این بهتری زمان باشد تا شما اکانت معمولی خود را به یک اکانت پلاس ۱ ساله تبدیل کنید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar