شاید گلکسی نوت ۷های تعویض شده هم مشکل ساز شوند !

شاید گلکسی نوت ۷های تعویض شده هم مشکل ساز شوند !

ظاهرا مشکلات برای شرکت سامسونگ و گوشی گلکسی نوت ۷ تمامی ندارد. داغ کردن و آتش گرفتن بسیاری از گلکسی نوت ۷های سامسونگ باعث شد تا این شرکت این گوشی ها را از بازار جمع آوری کرده تا مشکل آنها را برطرف کند. اما طبق آخرین اخبار، احتمال دارد این جمع آوری برای باری دوم هم اتفاق افتد. اما این بار برای نوت ۷هایی که به گفته سامسونگ، مشکل باتریشان برطرف شده! در ادامه مطلب همراه ما باشید!

همان طور که گفتیم، احتمال می رود که باز هم نوت ۷های بهینه شده دچار مشکل شوند. مسئولین در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات هستند تا بفهمند که در آخرین حادثه پیش آمده در یک هواپیما، گوشی حادثه آفرین یک گلکسی نوت ۷ بهینه شده بوده یا خیر. در این حادثه که باعث تخلیه فوری هواپیما شده، یک گوشی در حال دود کردن بوده و مسئولان برایشان اهمیت دارد که بفهمند آیا این گوشی یک گلکسی نوت ۷ تعمیر شده بوده یا نه!

جمع آوری دوباره این گوشی ها قطعا آخرین ضربه را به گلکسی نوت ۷ خواهد زد. این بدترین اتفاقی است که می تواند برای یک کمپانی رخ دهد. آن هم دقیقا زمانی که رقیبش اپل، آیفون ۷ را روانه بازار کرده. مسئولان در حال بررسی حادثه پیش آمده هستند و از دارندگان این گوشی خواسته اند که هر چه سریع تر گوشی های خود را تعویض کرده و تا آن زمان گوشی های خود را کاملا خاموش نمایند تا حادثه ای برای آنها رخ ندهد.

شرکت سامسونگ هنوز هیچ بیانیه ای در این باری منتشر نکرده. آنها هم منتظر هستند تا ببینند که آیا گوشی حادثه آفرین یک گلکسی نوت ۷ تعویض شده بوده یا نه. شرکت های مخابراتی به دارندگان نوت ۷ امکان تعویض یا پس گرفتن کامل پولشان را داده اند. گوشی نوت ۷ جدا از مشکلی که داشت یک گوشی فوق العاده بود که از آن به عنوان کشنده آیفون نام برده می شد. اما وجود مشکل باتری و آتش گرفتن آن باعث شد تا ضربه بزرگی به سامسونگ وارد شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar