تصاویر خیره کننده گرفته شده با گوشی پیکسل گوگل را مشاهده کنید

تصاویر خیره کننده گرفته شده با گوشی پیکسل گوگل را مشاهده کنید

هفته گذشته شاهد رونمایی از گوشی های پیکسل گوگل بودیم. به گفته گوگل، پیکسل ها بهترین دوربین کل گوشی های هوشمندی که تا کنون ساخته شده را دارند. گوگل در مراسم رونمایی از پیکسل ها مانور زیادی بر روی دوربین آنها داد و ادعا های زیادی ازین بابت داشت. طبق ادعای گوگل، دوربین گوشی های پیکسل توانسته اند امتیاز ۸۹ را در آزمایش DxOMark کسب کنند که یک امتیاز عالی به حساب می آید.

حال با گذشت چند روز از رونمایی سوگولی های گوگل، تصاویر گرفته شده با این گوشی ها منتشر شده که برخی از تصاویر توسط تیم مهندسی خود گوگل گرفته شده است.

بررسی های به عمل آمده تایید کرده اند که تصاویر گرفته شده با یکی از دو گوشی جدید گوگل بوده و روی نیمی از آنها پردازش هایی از قبیل Snapseed یا VSCO انجام شده. تصاویر را در زیر می توانید مشاهده کنید. برای بررسی بهتر، عکس ها در موقعیت ها و شرایط نوری و رنگی متفاوت می باشند. نظرات خود را در پایان این مطلب با ما در میان بگذارید.

google-pixel-camera-example-9-0 google-pixel-camera-example-8-0 google-pixel-camera-example-1-0 google-pixel-camera-example-187-0 google-pixel-camera-example-121-0 google-pixel-camera-example-23-0 google-pixel-camera-example-22-0 google-pixel-camera-example-15-0 google-pixel-camera-example-13-0 google-pixel-camera-example-12-0

منبع: google photos


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
مهدی Recent comment authors
مهدی
مهمان
مهدی

زیباست