شرکت سامسونگ ارسال تمامی گلکسی نوت ۷های خود به استرالیا را متوقف کرد

شرکت سامسونگ ارسال تمامی گلکسی نوت ۷های خود به استرالیا را متوقف کرد

ظاهرا مشکلات برای شرکت سامسونگ تمامی ندارد. امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت های مخابراتی AT&T و T-Mobile، دیگر گوشی گلکسی نوت ۷ را به فروش نخواهند رساند. دلیل این کار هم این بوده که طی حوادثی مشابه، گوشی هایی که به گفته سامسونگ تعویض شده بودند هم دچار سانحه و آتش سوزی شده اند. طبیعتا ضرری که شرکت سامسونگ و شرکت های مخابراتی متحمل شده اند بسیار بالا بوده بنابراین اتخاذ این تصمیم از سوی این دو غول مخابراتی قابل پیش بینی بود.

اما این بار خود شرکت سامسونگ دست به کار شد و ارسال گوشی های نوت ۷ به استرالیا را به صورت موقتی قطع کرد. تلسترا که بزرگترین شرکت مخابراتی در کشور استرالیا است، این خبر را طی بیانیه ای منتشر کرده. با وجود این که آینده گوشی های نوت ۷ اصلا آینده روشنی نیست، اما شرکت سامسونگ تاکید می کند که نوت ۷های جایگزین شده کاملا سالم و قابل اعتماد هستند. طبق گزارشات، تمام نوت ۷هایی که به این شرکت مخابراتی استرالیایی فرستاده شده اند، فقط برای جایگزین کردن نوت ۷های خراب بوده و این شرکت فعلا برای فروش دوباره نوت ۷ هیچ برنامه ای ندارد.

این شرکت مخابراتی با صاحبان نوت ۷ تماس گرفته و از آنها خواسته فعلا تا مشخص شدن برنامه های آینده سامسونگ صبر کنند. گلکسی نوت ۷ یک گوشی فوق العاده بود که مشکل آتش گرفتن باتری آن، برای این شرکت بسیار گران تمام شد. جدا از ضرر مالی سامسونگ، اعتماد بسیاری از مشتریان وفادار این شرکت هم از دست رفته. کابوس یک شرکت قطعا از دست دادن اعتماد مشتریانش است. باید دید که سامسونگ در آینده چه کاری برای بدست آوردن دوباره اعتماد مشتریانش خواهد کرد. شاید ساخت گوشیی که آتش نگیرد شروع خوبی برای این کار باشد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar