بهینه ساز نرخ فریم برای بازی(نسخه کامپیوتر) Mafia 3 منتشر شد

بهینه ساز نرخ فریم برای بازی(نسخه کامپیوتر) Mafia 3 منتشر شد

بازی مورد انتظار و هایپ شده مافیا ۳ بالاخره منتشر شد. این بازی به دل هواداران و منتقدین ننشست و امتیازاتی هم که دریافت کرد درخور نام این بازی نبود. یکی از مشکلات بزرگی که نسخه کامپیوتر این بازی داشت، قفل بودن نرخ فریم بر روی ۳۰ بود که بسیاری از گیمرهای پلتفرم کامپیوتر را نا امید کرد. اما شرکت ۲K که ناشر این بازی هم بوده، از عرضه یک بروزرسانی برای نسخه کامپیوتر سخن گفت که نرخ فریم را باز می کند.

این بهینه ساز در دست تست بود تا آن را بدون مشکل عرضه کنند. بالاخره پس از انتظار و تست، این بروزرسانی عرضه شد. بنابراین کسانی که نسخه کامپیوتر این بازی را دارند، هم اکنون می توانند این بروزرسانی را دانلود کنند تا بتوانند این بازی را با نرخ ۶۰ تجربه کنند. هنگر ۱۳ درباره این بهینه ساز چنین توضیحی داد:

بازیکنان رایانه‌های شخصی، Mafia 3 را از دوباره اجرا کنید زیرا بهینه‌ساز ۱٫۰۱ آماده‌ی دانلود است. این بهینه‌ساز، نرخ فریم ۳۰، ۶۰ و نامحدود را برای شما فراهم خواهد کرد. برای انتخاب نرخ فریم موردنظرتان، به منوی بازی بروید و همچنین از این آگاهی یابید که نرخ فریم متناسب با قدرت دستگاهتان انتخاب کنید. این بهینه‌ساز نیز تنظیمات کیبورد را بهبود می‌بخشد پس به منوی کنترل‌ها مراجعه و تنظیمات را چک کنید. توجه: این بهینه‌ساز تنظیمات و دکمه‌های کیبورد را برروی حالت پیش‌فرض قرار می‌دهد، پس اگر قبل از نصب بهینه‌ساز تغییراتی ایجاد کرده‌اید، به حالت اول بازگردانده می‌شوند و باید از دوباره دکمه‌های موردنظرتان را تغییر دهید.

امتیاز این بازی تا به اینجای کار و از میان ۵۰۰ رای، ۵٫۹ است. این امتیاز را می توانید در وبسایت Metacritic دنبال کنید. متای این بازی هنوز منتشر نشده و باید برای آن صبر کرد. اما بازی تا به اینجای کار اصلا انتظارات را برآورده نکرده است!


 

نظر خود را بنویسید

avatar