حادثه ای که برای نوت ۷ رخ داد، چه تاثیری بر روی اعتماد مردم داشته ؟

حادثه ای که برای نوت ۷ رخ داد، چه تاثیری بر روی اعتماد مردم داشته ؟

هر ساله یک کمپانی به نام Interbrand، لیستی از برندهای موفق سال ارائه می کند. لیست امسال در تاریخ ۵ اکتبر منتشر شد و در آن سامسونگ در رتبه هفتم جدول جای گرفت. بالاتر از آمازون و مرسدس بنز. جالب است بدانید که شرکت سامسونگ ۱۴% رشد ارزش برند را نسبت به سال گذشته تجربه کرده که بسیار خوب است. اما نکته ای که Interbrand به آن توجه نکرده، فاجعه ای است که برای نوت ۷ اتفاق افتاد که کاملا ناشی از کم کاری سامسونگ بود.

در واقع کمپانی Interbrand، فراخوانی دوم سامسونگ را هم کاملا نادیده کرفته، به طوری که انگار هیچ تاثیری بر روی دید مردم نسبت به این برند نداشته. پس از اینکه سامسونگ مطلع شد که گوشی های تعمیر شده هم هنوز آتش می گیرند، تصمیم گرفت تا تولید نوت ۷ را به کلی متوقف کند. این واقعه باعث به وجود آمدن شک و تردیدهای بسیاری درباره کنترل کیفیت سامسونگ شده که بسیار برای یک کمپانی مضر است. سوال اصلی این است که شرکت سامسونگ چه کاری خواهد کرد تا از به وجود آمدن دوباره این فاجعه جلوگیری کند و به مردم بقبولاند که سامسونگ قابل اعتماد است؟

مشکل اصلی اینجاست که سامسونگ هنوز هم نمی داند که مشکل نوت ۷ها دقیقا چه بوده. همین مسئله هم باعث شده تا بسیاری به امنیت محصولات کنونی و آینده سامسونگ هم شک کنند. شک و تردیدی که قطعا در میزان فروش محصولات آینده سامسونگ مشهود خواهد بود. اما بسیاری از مردم هنوز هم قصد پس دادن نوت۷ خود را ندارند، چرا که این گوشی به معنای واقعی بی نظیر بود. بسیاری از کارشناسان آن را بهترین گوشی ساخته شده تا امروز می دانند. در یک نظرسنجی که در وبسایت Theverge انجام شده، از میان ۵۵۰۰ نفر، ۳۷% هنوز به سامسونگ اعتماد کامل دارند، ۲۶% صبر خواهند کرد تا از امنیت محصول اطمینان حاصل نمایند و ۳۷% دیگر به سمت برندهای دیگر از جمله گوگل خواهند رفت. شما هم می توانید در این رای گیری شرکت کنید. کافی است اینجا را کلیک کنید!


 

نظر خود را بنویسید

avatar