طبق گزارشات، سامسونگ مشغول کار بر روی نرم افزار گلکسی اس ۸ می باشد!

طبق گزارشات، سامسونگ مشغول کار بر روی نرم افزار گلکسی اس ۸ می باشد!

طبق اخبار اخیر، به احتمال زیاد گلکسی اس ۸ سامسونگ ۲۶ فوریه(۸ اسفند ماه) رونمایی خواهد شد و سامسونگ به تازگی کار بر روی نرم افزار این گوشی را شروع کرده است. خوب انفجار های اخیر نوت ۷ خیلی هم بد نبود و حداقل باعث شده تا سامسونگ توان بیشتری را برای گلکسی اس ۸ بگذارد و کار بر روی نرم افزار آن را زودتر شروع کند.

چه انتظاراتی از گلکسی اس ۸ داشته باشیم؟

اگر با اخبار تکنولوژی همراه بوده باشید، احتمالا شنیده اید که سامسونگ به تازگی خالق دستیار صوتی اپل(سیری) را به استخدام خودش در آورده. این اتفاق شاید نوید دهنده یک دستیار صوتی اختصاصی در گوشی گلکسی اس ۸ باشد. همچنین انتظار می رود با توجه به اینکه سامسونگ توانست با رونمایی از تکنولوژی اسکنر عنبیه چشم در نوت ۷ به این تکنولوژی مسلط شود، در پرچمدار جدید گلکسی اس ۸ نیز شاهد اسکنر عنبیه چشم باشیم. از طرفی امسال شاهد رونمایی از پرچمداران زیادی از برندهای مختلف با دوربین دوگانه بودیم. پیش بینی سامسونگ برای اینکه از این رقابت عقب نماند در گلکسی اس ۸ از دوربین دوگانه نیز استفاده کند.

galaxy-s7-edge-3

طبق شایعات اخیر احتمالا اسفند ماه امسال با دو گلکسی اس ۸ با اندازه صفحه نمایش و رزولوشن های متفاوت روبرو باشیم. پیش بینی می شود مدل کوچکتر صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی SUPER AMOLED داشته باشد و مدل دیگر صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی داشته باشد که به طبع باتری بزرگتری هم خواهد داشت. سامسونگ همیشه در تولید صفحه نمایش های با کیفیت پیشتاز بوده و امسال هم قطعا با یک صفحه نمایش بی نظیر روبرو خواهیم بود. بدون شک گلکسی اس ۸ با Daydream سازگار خواهد بود و احتمالا پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ یا Exynos 8895 درون آن قرار گیرد.

هنوز تا رو نمایی از این گوشی زمان زیادی باقی مانده و جزئیاتی از این گوشی به بیرون درز نکرده است. به محض اینکه اطلاعات جدیدی از گلکسی اس ۸ فاش شود، ما در وبسایت دیجی شو آن را منتشر می کنیم.

منبع: wccftech.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar