تحلیلگران اعتقاد دارند Red Dead Redemption 2 حداقل ۱۵ میلیون نسخه می فروشد!

تحلیلگران اعتقاد دارند Red Dead Redemption 2 حداقل ۱۵ میلیون نسخه می فروشد!

همان طور که می دانید شرکت راکستار بالاخره بازی red dead redemption 2 را به طور رسمی معرفی کرد تا تمام گیمرها را خوشحال کند. بازی های راکستار همیشه خوب هستند. این شرکت برای معرفی بازی های خود نیاز به هیچ مراسمی ندارد، نه گیمزکام، نه E3 و نه هیچ نمایشگاه دیگری! این استودیو آنقدر در طول زمان ما را با بازی های بدون باگ و محشر خود سرگرم کرده که، حاضریم بازی های راکستار را چشم بسته خریداری کنیم.

این بازی در پاییز ۲۰۱۷ برای کنسول های نسل هشتمی منتشر خواهد شد. شاید تنها ایراد راکستار این است که نسخه PC بازی را با تاخیر فراون منتشر می کند. اما گروهی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که این بازی حداقل ۱۵ میلیون نسخه فروش خواهد داشت. نسخه اول بازی توانست ۱۳ میلیون نسخه فروش کند. البته هیچ کدام از این دو به فروش ۶۵ میلیونی GTA V نمی رسند که سود بسیاری را نصیب راکستار کرد.

فردا ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران تریلر این بازی منتشر خواهد شد و طبیعتا اطلاعات بیشتری راجع به آن خواهیم فهمید. بازی در آمریکای مرکزی جریان خواهد داشت و تمرکز بازی روی بخش چند نفره است. همان طور که می دانید GTA Online سودی بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار برای شرکت راکستار به همراه داشت. بنابراین تمرکز RDR 2 بر بخش چند نفره کاملا قابل پیش بینی خواهد بود!


 

نظر خود را بنویسید

avatar