کنسول پلی استیشن ۴ پرو دارای یک هارد قابل تعویض است

کنسول پلی استیشن ۴ پرو دارای یک هارد قابل تعویض است

کنسول پلی استیشن ۴ پرو هم از کنسول های پیشین خود پیروی خواهد کرد و از هارد قابل تعویض استفاده خواهد کرد. بنابراین اگر کاربران احساس کردند که فضای هارد فعلی مناسب نیازهای آن ها نیست، می توانند آن را با یک هارد با فضای بیشتر تعویض نمایند! در ادامه با ما همراه باشید!

طبق اعلام شرکت سونی، کنسول پلی استیشن ۴ پرو از یک هارد با رابط SATA 3.0 استفاده می کند. وجود چنین رابطی به کنسول پرو اجازه می دهد تا داده ها را با سرعتی معادل ۶ Gbps منتقل کند. در نقطه مقابل، کنسول پلی استیشن ۴ از یک رابط SAta 2.0 استفاده می کند که سرعت انتقال داده های آن ۳ Gbps است. پس در کنسول پرو، شما می توانید از سرعت دو برابر هارد خود لذت ببرید.

کنسول های اکس باکس وان و نینتندو از قابلیت تعویض هارد پشتیبانی نمی کند و اگر شما قصد تعویض هارد را داشته باشید، یا باید کنسول را به طور کامل تعویض نمایید، یا باید با استفاده از یک هارد خارجی ظرفیت آن را افزایش دهید. کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان ماه) با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این کنسول از یک هارد یک ترابایتی بهره می‌برد اما دارای یک پلیر ۴K Blu-ray نمی‌باشد و علت آن تمرکز شرکت سونی برروی استریمینگ بوده است. کنسول اسکورپیوی شرکت مایکروسافت هم در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد که از آن به عنوان یک هیولا نام برده می شود!


 

نظر خود را بنویسید

avatar