بازی انحصاری The Order: 1886 هنوز هم آینده دارد !

بازی انحصاری The Order: 1886 هنوز هم آینده دارد !

بازی The Order: 1886 در همان سال اول عرضه پلی استیشن ۴ عرضه شد. این بازی قرار بود تا یک بازی چند بخشی و ادامه دار باشد. اما زمانی که بازی عرضه شد، امتیازات دریافتی آن اصلا در حد و اندازه های یک انحصاری نبود. گیمرها هم انتظاراتشان براورده نشد و بازی را بیشتر به یک فیلم کوتاه تشبیه کردند تا یک بازی طولانی. پس از آن سونی و استودیوی ready at dawn درباره این بازی و ادامه آن سکوت اختیار کردند. اما این سکوت بالاخره شکسته شد و کارگردان بازی درباره نسخه های بعدی این بازی سخن گفت! برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید!

جدیدا کارگردان بازی The Order: 1886 درباره عرضه احتمالی نسخه بعدی این بازی مصاحبه ای با Game Informer انجام داده که در ادامه گزیده ای از آن را با هم می خوانیم:

می خواهم بدون اینکه چیزی را از این بازی لو بدهم حرفم را بزنم! اینکه برای این بازی آینده ای وجود دارد یا نه؟ خوب بله، برای این بازی آینده بزرگی وجود دارد. ما از قبل هم به نسخه های بعدی باز می اندیشیدیم. قطعا داستان بازی بزرکتر و بهتر خواهد شد و آینده روشنی در انتظار این عنوان است!

از ایشان درباره این سوال شد که سونی قرار است چه زمانی نسخه بعدی را عرضه کند. ایشان پاسخ داد:

من نمی دانم آن ها کی قرار است نسخه بعدی را منتشر کنند. بهتر است این را از خود سونی بپرسید!

جدا از داستان و گرافیک بازی، گیم پلی The Order: 1886 بسیار خطی، کوتاه و پر از کات سین بود. امیدواریم تا سازندگان از شکست نسخه اول درس گرفته و نسخه دوم این بازی را بهتر و گسترده تر بسازند!


 

نظر خود را بنویسید

avatar