چند روز به مانده رونمایی از گوشی هواوی میت ۹، شایعات جدیدی از این گوشی منتشر شد

چند روز به مانده رونمایی از گوشی هواوی میت ۹، شایعات جدیدی از این گوشی منتشر شد

همانطور که در جریان هستید، کمپانی چینی هواوی بصورت رسمی اعلام کرد که سوم نوامبر(۱۳ آبان ماه) رویدادی رسمی را برگذار خواهد کرد. با اینکه هواوی مستقیما اشاره نکرد در این رویداد از چه گوشی ای رونمایی می کند، پیش بینی می کنیم در این روز شاهد رونمایی از پرچمدار جدید هواوی با نام میت ۹ باشیم.

هرچه به تاریخ این رویداد نزدیک تر می شویم شایعات و اخبار از منابع مختلف در مورد میت ۹ هم بیشتر می شود. جدیدترین شایعه ای که در مورد این گوشی منتشر شده توسط آقای ایوان بلاس می باشد که به رندر جدیدی از میت ۹ اشاره دارد.

هنوز اطمینان نداریم که میت ۹ در چه رنگ هایی معرفی خواهد شد، اما طبق تصویر بالا یکی از رنگ ها صورتی می باشد. البته در تصویر بالا رنگ گوشی بیشتر شبیه به بنفش است تا صورتی! علاوه بر این در تصویر منتشر شده مشخص است که گوشی مجهز به دوربین دوگانه در پشت دستگاه می باشد و زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

حتما خوشحال می شود اگر بدانید، هواوی در پرچمدار جدیدش جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون را حذف نکرده. طبق تصویر جک هدفون در بالای دستگاه قرار گرفته است و پورت USB تایپ C بهمراه یک بلندگو در سمت راست گوشی جای خوش کرده اند.

شایعات قبلی همچنین اشاره داشتند که گوشی میت ۹ به یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ مجهز است. انتظار می رود تا هواوی از پردازنده هشت هسته ای Kirin 960 به همراه ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در این گوشی استفاده کند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar