سامسونگ خطاب به دارندگان نوت ۷: همین الان دست نگه دارید !

سامسونگ خطاب به دارندگان نوت ۷: همین الان دست نگه دارید !

شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک بروزرسان مختص گلکسی نوت ۷ است که رور ۳۱ ماه اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت. همان طور که می دانید، نوت ۷های بهینه شده هم دچار آتش سوزی می شدند. با این حال هنوز هم بسیاری از افراد نوت ۷های خود را به سامسونگ تحویل نداده اند. سامسونگ هم طی چند بیانیه به این کاربران اعلام کرده که هر چه سریع تر گوشی های خود را خاموش کرده و تحویل سامسونگ یا خرده فروشی ها دهند.

کاری که این بروزرسان قرار است انجام دهد این است که باتری را در حالت ماکزیمم ۶۰% شارژ می کند تا از داغ کردن و آتش گرفتن گوشی جلوگیری شود. شاید از خود بپرسید که: مگر سامسونگ این بروزرسان را ماه گذشته منتشر نکرد؟ مگر سامسونگ تمام نوت ۷ها را جمع آوری و تولید آن ها را متوقف نکرد؟ پاسخ همه این سوالات آری است! دلیل این کار این است که سامسونگ تا به امروز از راه های مختلفی سعی کرده تا دارندگان نوت ۷ را وادار کند تا گوشیشان را به سامسونگ بازگردانند. اما هنوز هم بسیاری از دارندگان این گوشی این کار را انجام نداده اند.

طبق آخرین بیانیه ای که سامسونگ منتشر کرده، این آخرین اقدام این شرکت برای وادار کردن دارندگان نوت ۷ به بازگرداندن گوشی های خود به مغازه ها خواهد بود. علیرغم اقداماتی که سامسونگ انجام داده است، هنوز بسیاری از دارندگان نوت ۷ از پس دادن گوشی های خود امتناع می کنند. با اینکه آن ها قادر خواهند بود تا فقط ۶۰ درصد از گوشی خود را شارژ کنند و از بردن آن در هواپیما محروم هستند، به کار کردن با آن ادامه می دهند. شاید آخرین اقدام سامسونگ برای جلوگیری از به وقوع پیوستن حوادث بیشتر، باز هم راه به جایی نبرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar