ایکس باکس وان اس در تاریخ ۲۴ نوامبر در کشور ژاپن عرضه خواهد شد

ایکس باکس وان اس در تاریخ ۲۴ نوامبر در کشور ژاپن عرضه خواهد شد

طی کنفرانسی که شرکت مایکروسافت در شهر توکیو برگزار کرد، تاریخ دقیق عرضه جدیدترین کنسول خود، یعنی ایکس باکس وان اس را اعلام کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب همراه ما باشید!

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، پیش تر به گیمرها این وعده را داده بود که کنسول ایکس باکس وان اس را در اواخر سال میلادی جاری در کشور ژاپن عرضه خواهد کرد. وی به وعده خود وفا کرده و تاریخ رسمی این کنسول را در کشور ژاپن، ۲۴ نوامبر ۲۰۱۶ اعلام کرد. این کنسول در ماه آگوست در کشورهای غربی عرضه شده بود. با احتساب مالیت، قیمت این کنسول ۳۲۲ دلار خواهد بود. با توحه به اینکه به تعطیلات نزدیک می شویم، میزان فروش کنسول های بازی بسیار بیشتر از دیگر زمان ها می شود. بنابراین عرضه این کنسول در این زمان، حرکتی پیش بینی شده از سوی مایمروسافت بود. چرا که کنسول پلی استیشن ۴ که متعلق یه سونی است، در ژاپن حکمرانی می کند.

همچنین طبق آماری که روز گذشته منتشر کردیم، ایکس‌باکس وان که سپتامبر ۲۰۱۴ در ژاپن عرضه شد، هم‌اکنون ۷۰,۰۲۴ هزار عدد کنسول در این کشور به فروش رسانده است. باید دید که مدل اسلیم ایکس‌باکس وان چطور بازخوردی دریافت می‌کند. این کنسول هم‌اکنون پرفروش‌ترین کنسول ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا برای سه ماه متوالی است. باید دید که عرضه کنسول های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان اس چه تاثیری بر روی فروش هر دو کنسول خواهد گذاشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar