شرکت یوبیسافت اطلاعات جدیدی از بازی Steep منتشر کرد

شرکت یوبیسافت اطلاعات جدیدی از بازی Steep منتشر کرد

شرکت یوبیسافت در کنفرانس E3 امسال بازی جدیدی به نام Steep را معرفی کرد. این بازی که در سبک ورزشی می باشد، به شما امکان تجربه اسکی کردن در کوه ها را می دهد. امروز هم اطلاعات جدیدی از محتویات Season Pass این مجموعه منتشر شد که شامل موارد اضافی در خود بازی می شود. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

محتویات Season Pass بازی Steep به شرح زیر است:

  • Winter Fest Pack – این بسته Season Pass به شما امکان تجربه سورنمه سواری در زمستان را داده و با چالش‌های مختلفی، مهارت‌هایتان را به چالش می‌کشد. در این بسته همچنین شاهد انواع البسه خاص با طرح های مختلف هم خواهید بود.
  • Extreme Pack – این بسته، سه ورزش جدید معرفی می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا از کوه به زمین بپرید، پرواز با لباس مخصوص و بالدار را تجربه نمایید یا از پرواز با پاراگلایدر بر فراز کوه ها لذت ببرید. همچنین مانند بخش قبلی این بسته لباس‌ های مخصوصی را شامل خواهد شد.
  • Adrenaline Pack – این بسته شامل بسته‌ی Moonlight می‌شود و دارای سه مرحله در شب، لباس‌ها، تخته‌ها و لباس‌های بالدار جدیدی است. همچنین در آن شاهد بسته‌ای از تجهیزات و لباس های مختلف خواهید بود.

با این سیزن‌ پس به لباس‌ های مخصوص، قابلیت استفاده از هلیکوپتر برای رفت و آمد سریع تر میان مقاصد و ۱۰٫۰۰۰ اعتبار Steep دسترسی خواهید داشت. البته لازم نیست تا تمام این سه بسته را با هم خریداری نمایید بلکه هر بسته‌ سیزن‌ پس به‌صورت جداگانه هم ارائه خواهد شد. تاکنون قیمت آن‌ها اعلام نشده است. همچنین اگر نسخه‌ی Gold این عنوان که ۷۹٫۹۹ تا ۸۹٫۹۹ دلار قیمت دارد را خریداری کنید، به‌ صورت خودکار نیز سیزن‌ پس بازی را دریافت خواهید کرد. Steep در ۲ دسامبر (۱۲ آذر) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


نظر خود را بنویسید

avatar