احتمالا سامسونگ برای جذب کاربران نوت ۷، گلکسی اس ۸ را با صفحه نمایش بزرگتری عرضه کند

احتمالا سامسونگ برای جذب کاربران نوت ۷، گلکسی اس ۸ را با صفحه نمایش بزرگتری عرضه کند

چند هفته ایست که شایعات گوشی پیش روی گلکسی اس ۸ داغ تر شده و گمانه های زیادی از برنامه های سامسونگ برای این گوشی منتشر می شود. طبق آخرین شایعاتی که روزهای گذشته به گوشمان رسید سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس ۸ را در دو مدل ۵٫۷ و ۶٫۲ اینچی عرضه کند. نسبت به گلکسی اس ۷ با صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی و گلکسی اس ۷ اج ۵٫۵ اینچی، این بزرگ شدن برای دوست داران نوت ۷ که با اتفاقات اخیر حال و هوای خوبی ندارند، قطعا خوشایند خواهد بود.

منبعی که این خبر را منتشر کرده، اضافه کرد که صفحه نمایش گلکسی اس ۸ یک صفحه نمایش بدون حاشیه از طرفین خواهد بود و مانند گلکسی اس ۷ اج کناره هایی منحنی شکل خواهد داشت. دکمه هوم و سنسور اثر انگشت هم در صفحه نمایش تعبیه خواهد شد و این باعث کمتر شدن حاشیه دستگاه می شود. به این ترتیب با بزرگ شدن صفحه نمایش لزوما اندازه گوشی چندان بزرگ نخواهد شد.

امروز نیز خبر جدیدی منتشر شده و منبع خبر ادعا کرده که سامسونگ برای بدست آوردن دوباره مشتریان نوت ۷، قصد دارد تا گلکسی اس ۸ را در اندازه بزرگتری عرضه کند. در واقع کاربران نوت ۷ که علاقه بیشتری به صفحه نمایش بزرگ دارند بتوانند گلکسی اس ۸ را جایگذین نوت ۷ های شکست خورده خود کنند.

هنوز ۴-۵ ماهی تا معرفی این گوشی مانده و در این چند ماه شایعات زیادی پیرامون گلکسی اس ۸ منتشر خواهد شد. این شایعات تایید شده نیستند و توصیه می کنیم با عینک تردید به آنها نگاه کنید. در چند ماه پیش رو تا معرفی پرچمدار گلکسی اس ۸ ما در دیجی شو اخبار و شایعات آن را به طور کامل پوشش خواهیم داد، پس وبسایت دیجی شو را فراموش نکنید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar