مقایسه دوربین آیفون ۷ پلاس، پیکسل اکس ال و گلکسی اس ۷ اج؛ شما رای دهید…

مقایسه دوربین آیفون ۷ پلاس، پیکسل اکس ال و گلکسی اس ۷ اج؛ شما رای دهید…

چهارم اکتبر گوگل طی مراسمی از پرچمداران جدیدش با نام های پیکسل و پیکسل اکس ال رونمایی کرد. گوگل در معرفی پیکسل ها ادعاهای زیادی داشت که دوربین این گوشی بهترین دوربین در بین گوشی های هوشمند امروزی می باشد. اگر صحبت های گوگل را درست فرض کنیم، اما دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس و تصاویر خیره کننده این گوشی را نمی توان نادیده گرفت و شاید گوگل این رقیب سرسخت را در رقابت ها در نظر نگرفته که این گونه با اعتماد به نفس گوشی هایش را از لحاظ دوربین بهترین می داند.

از طرفی اگر با دیجی شو همراه بوده باشید، مقایسه و نظرسنجی های زیادی را در بین گوشی های امسال از نظر کیفیت دوربین منتشر کردیم که در بسیاری از رقابت ها دوربین گلکسی اس ۷ اج سامسونگ پیروز میدان بود. بدون اغراق باید بگوییم گلکسی اس ۷ اج با اینکه تقریبا یک سال از معرفی اش می گذرد هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد و دوربین این گوشی تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت می کند.

در این پست قصد داریم تا به مقایسه دوربین سه پرچمدار پیکسل اکس ال از گوگل، آیفون ۷ پلاس از اپل و گلکسی اس ۷ اج از سامسونگ بپردازیم. این مقایسه بر عهده شماست و ما نمی گوییم که کدام گوشی تصویر بهتری را ثبت کرده است. در سه صحنه زیر در شرایطی برابر با سه گوشی نام برده تصاویری گرفته شده و شما باید بدون اینکه بدانید کدام عکس را کدام گوشی ثبت کرده است بهترین تصویر را انتخاب کنید. در پایان هفته نام گوشی ها را در دیجی شو منتشر می کنیم تا مشخص شود کدام پرچمدار از نظر شما برنده این مسابقه بوده است.

صحنه اول : آسیاب بادی
در ابتدا با عکس متحرکی که قدرت گوشی ها برای عکس برداری از اجسام متحرک را نشان می دهد شروع می کنیم. همان طور که می بینیم آسمان ابری است و آفتاب نور کمی دارد در حالی که سایه ای بر روی دیوار آسیاب بادی افتاده است. همان طور که میبینید جزئیات فراوانی وجود دارد که با زوم کردن بر روی عکس می توان متوجه آن شد. به نظر شما بهترین تصویر در این صحنه کدام است؟

۱s

این نظرسنجی به پایان رسید و نتایج آن منتشر شده است. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.


صحنه دوم : انعکاس در آب
این صحنه در ساعات پایانی روز گرفته شده است و آفتاب رو به غروب می باشد. در میان تصویر جوی آبی را مشاهده می کنید که تصویر آسمان در آن افتاده است. همانطور که مشاهده می کنید تصویر گرفته شده توسط هر گوشی رنگ سبز متفاوتی را نشان می دهد. از تظر شما با کیفیت ترین تصویر در این صحنه کدام است؟

۲s

این نظرسنجی به پایان رسید و نتایج آن منتشر شده است. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.


صحنه سوم : گل های رنگارنگ
همان طور که در عکس های قبلی دیدید در هنگام غروب آفتاب، رنگ ها به طور مشهودی متفاوت گول زننده هستند. به همین دلیل تعجبی ندارد اگر باز هم با سه عکس متفاوت از این صحنه رو به رو شدیم در اینجا هم باز انتخاب با شماست که بگویید بهترین عکس کدام است.

۳s

 

این نظرسنجی به پایان رسید و نتایج آن منتشر شده است. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar