نسخه بعدی Assassin’s Creed رویکرد تازه ای در داستان سرایی خواهد داشت

نسخه بعدی Assassin’s Creed رویکرد تازه ای در داستان سرایی خواهد داشت

شرکت یوبیسافت به نوعی هم خالق فرنچایز فوق العاده Assassin’s Creed بود و هم نابود کننده آن! این شرکت پس از ساخت نسخه های موفق این بازی، به صورت سالانه سری های جدید را عرضه کرد. کاری که باعث شد تا شاهد بازی هایی بی کیفیت و پر از باگ باشیم. فرمول دیگری که این شرکت دنبال می کند، تمرکز بر روی دنیای بازی است و نه داستان آن. پس از شکست نسخه های پیشین این بازی، یوبیسافت تصمیم گرفت تا سری جدید این بازی را امسال منتشر نکند تا یک عنوان با کیفیت را عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

مدیر بخش نوآوری یوبیسافت طی مصاحبه ای با مجله LeMonde گفت:

چیزی که بسیار مهم است، محیط بازی است. شخصا دوست دارم تا محیطی بسازیم که مانند یک تورست بتوانم از آن لذت ببرم. از آنجا به بعد، امور بازی دیگر در دست گیمر است.

آقای هاسکوت در ادامه درباره رویکرد یوبیسافت که از سال ۲۰۱۴ اجرا شد هم صحبت کرد. این رویکرد تازه وسائل و ابزاری را به گیمر می دهد تا بازی را آن طور که دوست دارد پیش ببرد. این رویکرد تازه از سال ۲۰۱۴ و بازی Far Cry 4 اجرا شد و تا کنون ادامه داشته است:

من دوست ندارم عنوانی را بازی کنم که داستانش توسط افراد دیگری خلق شده. بلکه عنوانی را دوست خواهم داشت که بتوانم داستانش را خودم ساخته، و سرنوشتش را خودم رقم بزنم. کاری من با این سری انجام خواهم داد، دنیا را تغییر می دهد.

کاری که آقای هاسکوت قرار است با این سری انجام دهد، بسیار جالب خواهد بود. امیدواریم Assassin’s Creed جدید بتواند دوباره به اوج خود بازگردد. چرا که همه ما با آن خاطرات بسیاری داریم. هنوز تاریخ دقیقی از انتشار این عنوان در دست نیست اما به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۷ باید شاهد عرضه آن باشیم.


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar